آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1441
بازدید سال : 5326
بازدید کلی : 145635

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 15 دی 1395
نظرات
بسیاری از محققان معتقدند نوستراداموس آتش‌سوزی بزرگ لندن، انقلاب فرانسه، ظهور هیتلر، ترور جان اف کندی و حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بود.
انجمن آمریکایی نوستراداموس با استناد به دست‌نوشته‌های پیشگوی معروف فرانسوی، به رمزگشایی از اتفاقات سال 2017 پرداخته‌است.
به گزارش روز پلاس، انجمن آمریکایی نوستراداموس با استناد به دست نوشته های پیشگوی معروف فرانسوی، با انتشار ویدئویی به رمزگشایی از اتفاقات پیش‌رو در سال 2017 پرداخته‌است.
انجمن نوستراداموس در این ویدئو 5 اتفاق بزرگ سال 2017 را پیشگویی کرده است. نخست اینکه چین پس از متحد شدن با چند کشور مسلمان، چند کشور مسیحی را ازبین می‌برد. دوم، بحران اقتصادی در ایتالیا زمینه فروپاشی اتحادیه اروپا را فراهم می کند. سوم، کره شمالی و جنوبی ادغام می شوند. چهارم، چین اقدامات جسورانه‌ای را در سراسر جهان انجام می دهد و پنجم جنگ جهانی سوم آغاز می‌شود.
 
برخی محققان نیز معتقدند برخی پیشگویی‌ها با برقراری صلح میان روسیه و اوکراین و بی‌لیاقتی حاکم آمریکایی مرتبط است.
 
بسیاری از محققان معتقدند نوستراداموس آتش‌سوزی بزرگ لندن، انقلاب فرانسه، ظهور هیتلر، ترور جان اف کندی و حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بود.
پیشگویی های نوستراداموس درباره سال 2017
یک کارشناس مسائل غرب آسیا: ترکیه در کنار روسیه و ایران علاقه‌مند حل بحران سوریه است
ترامپ دستور مقابله با ایران را داد
امام خامنه‌ای : وظیفه روسای دانشگاه‌ها و وزرای مربوطه حمایت مضاعف از جوانان مؤمن و انقلابی است
بوابه القاهره؛ هدیه‌ای که ایران به مصر داد
در گفت‌و‌گو با میزان مطرح شد اقدامات ایران برای بازپس‌گیری دو جزیره اشغال شده توسط امارات
نماینده مجلس کشور آذربایجان: ایران را از روی نقشه محو می کنیم!
چرا عربستان به ایران پیشنهاد مذاکره داد؟
بازتاب جهانی اقدام معلم ایرانی در بیمارستان
تلاش‌های صورت‌گرفته برای جلوگیری از فتنه؛ با میرحسین موسوی توافق شد تا در صداوسیما صحبت کند اما خناسان کار خودشان را کردند.
سایت ماه اسکین طراح قالب وبلاگ رایگان با امکانات عالی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1130
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 4 دی 1395
نظرات
اکبر براتی درباره روزهای پرالتهاب و دوران ساز اوایل انقلاب که خود او نقش مستقیم در بسیاری از رویدادهای آن داشت، می‌گوید.

سرویس تاریخ مشرق - حاج اکبر براتی، نامی شناخته شده برای مبارزان دوران انقلاب است. در وصف نقش انقلابی او و اعتمادی که بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به او داشتند، همین بس که در کنار شهید بزرگوار «محمد بروجردی» و «مصطفی تحیری»، وظیفه حفاظت از جان امام را از لحظه ورود ایشان به کشور در فرودگاه مهرآباد تا روزهای بعد از پیروزی در مدارس علوی و رفاه به عهده داشتند.

اکبر براتی مربی آموزش نظامی بسیاری از نیروهای انقلاب نیز بود. علاوه بر این، او از اعضای حلقه تشکیل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از موسسان اطلاعات سپاه محسوب می شود. در گفتگوی زیر که در خردادماه انجام گرفت، با ایشان درباره روزهای پرالتهاب و دوران ساز اوایل انقلاب که خود او نقش مستقیم در بسیاری از رویدادهای آن داشت، صحبت کردیم.

برخی ناگفته ها درباره کسانی چون مسعود رجوی و بین صدر برای اولین بار در این مصاحبه مطرح می شود که توجه مخاطبان گرامی مشرق را به خواندن آن جلب می کنیم.

مسعود رجوی قطعا عامل CIA بود/ قرار بود عملیات فروغ جاودان منافقین در همان سال 60 انجام بگیرد/ ماجرای سفر بنی صدر به اسراییل پیش از پیروزی انقلاب/ در مساله انفجار نخست وزیری دست کم قصور امنیتی صورت گرفته بود 

می‌خواهم از اینجا شروع کنم که شما که در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب، مسئولیت نظامی و اطلاعاتی به عهده داشتید، اصولا تصوری از تشکیل یک سازمان نظامی انقلابی توی ذهنتان بود، از قبل از پیروزی انقلاب؟

تعداد بازدید از این مطلب: 2098
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1395
نظرات
عقرب دست پرورده اردوغان را گزید خطرناک‌ترین نکته‌ای که در ترور آندری گنادیوویچ کارلوف، سفیر فقید روسیه در آنکارا به چشم می‌خورد، این است که قاتل او یک مأمور حفاظتی و امنیتی ترک بود و اصلی‌ترین سوالی که در این راستا به ذهن می‌رسد این است که با این حادثه، چه پیامی به چه طرفی رسانده شده است و چگونه می‌توان مضمون این پیام را تحلیل و تفسیر کرد؟ به گزارش مشرق، آنچه دقایقی پس از وقوع حادثه تیتر یک خبرگزاری‌ها در سرتاسر جهان شد این بود که کارلوف با هشت گلوله‌ای که یک مأمور امنیتی ترک شلیک کرد ترور شد؛ همچنین گفته شد که قاتل هنگام شلیک با صدای بلند کلماتی همچون «حلب»، «انتقام»، «خون‌خواهی» و «الله‌اکبر» را بر زبان می‌رانده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 1711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1395
نظرات
رژیم شاه متوجه بود که ممکن است مسئله آزادی زنان با مقاومت علما مواجه شود، از این نظر می‌خواستند تبلیغات وسیعی انجام دهند که علما مخالف با آزادی زنان هستند.

 

 

 به گزارش سرویس تاریخ مشرق؛ آذرماه 1341 دولت اسدالله علم در تلگرامی به علماي قم، لغو مصوبه انجمنهاي ايالتي و ولايتي را اعلام كرد. تصويب لايحه انجمن‌هاي ايالتي و ولايتي در ۱۴مهر ۱۳۴۱ دركابينه امير اسدالله علم و سپس اعتراض امام خميني كه به لغو اين مصوبه انجاميد، از جمله فرازهاي مهم مبارزات امام(ره) با حكومت پهلوي به شمار مي‌رود. اتفاقی که ان را باید به حق گام اول نهضت امام خمینی دانست.

همگانی و هم نظری مراجع، علما و فضلای حوزه علمیه به رهبری امام خمینی که پشتیبانی مردمی را به همراه داشتند باعث گردید که پیروزی بزرگی در برابر رژیم پهلوی نصیب آنها گردد. در این میان چاپ کتاب «نهضت دو ماهه روحانیون ایران به منظور دفاع از اصول مقدس اسلام» توسط مرحوم علی دوانی تاثیرات شگرفی بر این جریان نهاد.
تعداد بازدید از این مطلب: 1366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
نظرات
یانگر که در دو سال ریاستش بر MI6 در هیچ رویداد عمومی حاضر نشده بود، به ناگهان روز 8 دسامبر، یعنی درست زمانی که کار شهر حلب در حال یکسره شدن به دست ارتش سوریه و متحدان آن است، آفتابی شد و سخنرانی کرد.

سرویس جهان مشرق - «سَر-جاسوس» بریتانیا، در اولین سخنرانی عمومی خود بسیار فریبکارانه ظاهر شد. اَلکس یانگر Alex Younger، 53 ساله، که از سال 1991 وارد SIS(سرویس جاسوسی مخفی یا همان MI6) شد، از نوامبر 2014 به عنوان مدیر این آژانس اطلاعاتی منصوب گردید. طبق پروتکل، به مدیر MI6 در مکاتبات دولتی با رمز «C» اشاره می شود.

یانگر که از دوره دبیرستان بورسیه ارتش سلطنتی را به دست آورده بود در 1990 با درجه «کاپیتان» از خدمت نظامی خارج و یک سال بعد وارد MI6  شد. یانگر چند سالی را به عنوان افسر اطلاعاتی در غرب آسیا، به ویژه افغانستان، فعالیت کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
نظرات
یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید: پیشنهاد اخیر برای طرح کاندیدای پوششی در کنار روحانی خطرناک است و از آن استقبال نکردیم!
سرویس سیاست مشرق -» وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم

 

***

 

پیشنهاد الویری برای کاندیدای پوششی در کنار روحانی خطرناک است و از آن استقبال نکردیم!

روحانی تیم دولت آینده‌اش را هم به مردم معرفی کند!/ اروپایی‌ها «برجام» را نقض نکرده‌اند؛ فقط با ایران همکاری نمی‌کنند!روزنامه اعتماد، روز سه شنبه گذشته مصاحبه‌ای را با عبدالله ناصری، از فعالان اصلاح‌طلب و عضو شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان انجام داد.

اعتماد در بخشی از این مصاحبه از ناصری می‌پرسد: اخيرا آقاي الويري طي مصاحبه‌اي اعلام كرد كه اصلاح‌طلبان بايد به غير از روحاني كانديداي پوششي در انتخابات پيش رو داشته باشند. اين پيشنهاد چقدر در بين اصلاح‌طلبان طرفدار دارد؟» و او پاسخ می‌دهد:

تعداد بازدید از این مطلب: 1376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395
نظرات
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اهمیت علم‌اندوزی و خودسازی به‌عنوان شرط دستیابی به فردایی بهتر، افزودند: عزیزان من، فردای این کشور متعلق به شماست و شما اداره‌کنندگان این کشور و تاریخ آن خواهید بود، بنابراین با استفاده از فرصتها، خود را برای آن روز آماده کنید.
به گزارش مشرق، مراسم روح‌بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش‌آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوقِ آغاز دوران بندگی برگزار شد، نوجوانان مؤمن، نماز مغرب و عشاء را به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.
 
 راز پیشرفت فردی و اجتماعی حفظ رابطه با خداوند است/ فردای این کشور و تاریخ آن متعلق به شماست، آماده شوید
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1062
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 1 آذر 1395
نظرات
دولتی که بعد از گذشت سه سال نتوانسته است زیرساخت‌های داخلی برای رفاه زائران در راهپیمایی اربعین را فراهم کند، باید برای فرار از پاسخگویی، لغو سخنرانی مطهری را تبدیل به بحران کند.
سرویس سیاست مشرق - از ظهر روز اربعین، مردم عزادار و بعضاً جاماندگان از اربعین، با یک هجمه خبری روبرو می‌شوند، لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، موج رسانه‌ای جریان اصلاحات و ضدانقلاب به نحوی است که انگار خدایی نکرده لغو سخنرانی مطهری یعنی تجاوز به قانون و حق مردم، دقیقاً مثل اعتراضات غیرقانونی سال 88 که بازهم اصلاح‌طلب و ضدانقلاب و همین علی آقای مطهری طلبکار بودند.

بلافاصله نامه تهمت گونه علی مطهری درباره نقش نماینده ولی‌فقیه در مشهد به رئیس‌جمهور منتشر می‌شود، مطهری که خلاف‌گویی‌اش مصادیق عینی دارد، بازهم دهان را بازکرده و با ادبیات عوام‌پسند، لغو سخنرانی‌اش را رفتار داعش گونه دانسته و می‌نویسد: با اهداء سلام و تحیت، همان‌طور که مستحضر هستید برنامه سخنرانی این‌جانب در مشهد در روز اربعین تحت عنوان "تحلیل واقعه کربلا" به دستور دادستان مشهد و به قول خودش بر اساس نامه‌ای که به او رسیده است لغو شد. امیدوارم این نامه از آقای علم الهدی امام جمعه مشهد نباشد. ارتباط این موضوع با دادستان و احیاناً امام جمعه برای من روشن نیست. آن که در این موارد مسئولیت دارد استاندار و شورای تأمین است که ظاهراً مسلوب الاختیارند. لطفاً برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟

تعداد بازدید از این مطلب: 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل چین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های چین و ایران از گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از ساعت 16:05 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیک شن‌یانگ آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. (خلاصه فیلم دیدار چین - ایران)

در این دیدار برای تیم چین ژنگ چنگ، رن هانگ، لی ژوئپنگ، ژانگ لینپنگ، فنگ ژیائوتینگ، وو لی، ژانگ یونینگ، هائو جونمین، ژائو مینگ‌جیان، هوانگ بوون، یو های به میدان آمدند.

در تیم ملی فوتبال کشورمان هم علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 290
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 امروز به مصاف تیمی خواهد رفت که عملکرد مناسبی مقابل آنها داشته است.

سرویس ورزش مشرق – ایران پس از پیروزی مقابل قطر در بازی نخست خود در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی روسیه حالا باید در خاک چین به نبرد اژدهای سرخ برود. البته با اینکه اکثر کارشناسان اذعان داشته‌اند که شاگردان کی‌روش کار سختی مقابل چین خواهند داشت، چرا که از 9 بازی برگزار شده در خاک چین ایران تنها 2 بار به پیروزی رسیده است!

آمار به سود ایران

* ایران تا کنون 22 بار در میادین مختلف مقابل چین به میدان رفته است که از این تعداد 13 پیروزی، 6 شکست و 3 تساوی سهم ایران بوده است.

* بهترین برد ایران مقابل اژدهای سرخ به دو پیروزی 4 بر صفر در سال‌های 1985 و 2001 برمی‌گردد که هر دو در تورنمنتی دوستانه بدست آمده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 350
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قطر رفت که در دقایق پایانی بازی توانست قطر را با نتیجه 2 بر 0 بدرقه کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی در اولین دیدار خود در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف قطر رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. رضا قوچان‌نژاد در دقیقه 4+90 و علیرضا جهانبخش در دقیقه 10+90 برای ایران گلزنی کردند. (برای دیدن خلاصه این دیدار اینجا کلیک کنید)

داور این دیدار از کشور سریلانکا بود.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون (83-کریم انصاری‌فرد)، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه (68-وحید امیری) و  مهدی طارمی(76-رضا قوچان‌نژاد).

ترکیب تیم ملی قطر: امینه لکومته، عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی اسدالله، رودریگو تاباتا (70-حسن عفیف)، حسن الهایدوس،  سباستین سوریا، پدرو کوریا (76-محمد موسی)، بولم خوخی، احمد یاسر، کریم بودیاف.

برای خواندن حواشی بازی اینجا کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 310
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1395
نظرات
حقیقت این است که سود کلانی که در بازار حشیش آمریکا خوابیده است، چنان وسوسه انگیز است که پای لابی گران قوی و پرنفوذ را هم به مساله قانونی کردن «مصرف پزشکی» یا «تفننی» باز کرده است.

سرویس جهان مشرق - «حشیش برای فقرا!». این می تواند شعار جدید مدافعان قانونی شدن حشیش در ایالات متحده باشد. در 1996، کالیفرنیا اولین ایالتی بود که کاربرد پزشکی «حشیش»یا «بنگ»(ماری یوانا، کانابیس) را قانونی کرد. اکنون در 25 ایالت امریکا کاربرد «تفننی» یا «پزشکی» این ماده، قانونی است که «ناحیه کلمبیا»(دی سی، شامل شهر واشینگتن) نیز یکی از آن هاست.

آیا آمریکا به قطب «حشیش» دنیا تبدیل می شود؟

ایالت کلرادو و واشینگتن اولین ایالاتی بودند که قانونی بودن مصرف «تفننی» حشیش را در 2012 به تصویب رساندند. انتظار می رود که دست کم 5 ایالت دیگر هم در رای گیری ماه اکتبر به مجاز بودن کاربرد «تفننی» حشیش رای بدهند.

تعداد بازدید از این مطلب: 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 29 مرداد 1395
نظرات
کیمیا علیزاده با گذشتن از سد تکواندوکار سوئدی و کسب مدال برنز المپیک 2016 ریو، اولین مدال‌آور تاریخ ورزش بانوان کشورمان در المپیک شد.

به گزارش مشرق، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم بانوان توانست با غلبه بر نیکیتا گلاسنوویک رقیبی از سوئد و نفر چهار رنکینگ به مدال برنز برسد و اولین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک را رقم بزند. این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع نماینده ایران به پایان رسید. (فیلم مبارزه کیمیا علیزاده با حریف سوئدی را اینجا ببینید)

علیزاده در دیدار اول خود برابر قهرمان جهان از کرواسی به برتری 8-7 رسید. در دیدار دوم و در مرحله یک چهارم پایانی مقابل اوا کالوا گومز نفر دوم رنکینگ جهانی از اسپانیا نتیجه را 8-7 واگذار کرد. با راهیابی گومز به فینال، علیزاده به شانس مجدد راه یافت و در دیدار اول این مرحله برابر فاناپا هارنیسوجین تایلندی در حالی که تا راند اخر 9-6 عقب بود با نتیجه 14 بر 10 پیروز شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 29 مرداد 1395
نظرات
به لطف رسانه‌های دموکرات، تمام آن‌چه بسیاری از ناظران خارجی درباره دانلد ترامپ می‌دانند در سیاست‌های ضدمهاجرت او خلاصه می‌شود، اما بررسی دقیق‌تر سوابق کلینتون هم چندان او را صلح‌طلب نشان نمی‌دهد.

سرویس جهان مشرق- گردهمایی ملی دموکرات‌ها روز پنج‌شنبه 7 مرداد (28 جولای) به پایان رسید. در این مراسم، هیلاری کلینتون به عنوان نامزد رسمی و قطعی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری معرفی شد[1]. بر خلاف گردهمایی یک هفته قبل جمهوری‌خواهان[2]، نشست دموکرات‌ها از وزن سیاسی بالایی برخوردار بود. در حالی که «تد کروز» و «مارکو روبیو» رقبای ترامپ و از معدود شخصیت‌های سیاسی حزب جمهوری‌خواه که در نشست ملی این حزب شرکت کرده بودند، به جای حمایت مستقیم از ترامپ، مردم آمریکا را به رأی دادن «بر اساس وجدان» خود دعوت کردند[3]، در مراسم دموکرات‌ها شخصیت‌های متعدد و تراز اول دنیای سیاست در آمریکا در سخنرانی‌های خود از کلینتون حمایت نمودند. از جمله این افراد، جیمی کارتر رئیس‌جمهور سابق، بیل کلینتون رئیس‌جمهور سابق و همسر هیلاری کلینتون، «جو بایدن» معاون اول اوباما، و باراک و میشل اوباما رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات
شادْیاخ یا شادی کاخ، محوطه باستانیست که در نزدیکی شهر نیشابور در استان خراسان رضوی قرار دارد. عکس/ محسن کرامت

به گزارش مشرق، شادیاخ از دو واژه شادی و اخ تشکیل شده و به معنای شادی‌ آفرین است و با نام‌های شادکاخ، شاد جهان و شاد مهر نیز شناخته می‌شود.

این اثر تاریخی، اوایل سده سوم هجری مسکونی شد و تا سال ۶۶۹ هجری که زمین‌لرزه آن را در هم درنوردیده، اهمیت ویژه‌ای داشت. این مکان همچنین جایگاه زندگی شیخ عطار نیشابوری بوده‌ و اکنون نیز آرامگاه وی و همچنین خیام نیشابوری در آن محله قرار دارند.

در کاوش‌‌های باستان‌‌شناسی که در سال ۱۳۷۹ در این محل انجام گرفت شماری از بناهای معماری آن زمان مانند تالار عام، اندرونی و خانه‌‌های ویژه، آهنگری، سفالگری و شیشه‌‌گری و همچنین در آن منطقه پیدا شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1395
نظرات
باورتان می‌شود بیخ گوشمان در یک سالن نمایش حرفه‌ای و با سه بازیگر شناخته‌شده، نمایشی روی صحنه رفته است که در آن تمایلات هوس‌آلود جنسی، همبستری زن متاهل با مردی دیگر و ... بیان می‌شود؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - روزگار دوری بود که تئاترهای لاله زار، گزینه های پیشنهادی مختلفی از ابتذال را پیش روی مخاطب قرار می داد اما وقوع انقلاب اسلامی و روی کار آمدن نگره معنویت در هنر شکلی دیگر سو به این حوزه داد تا دیگر بساط نمایش های بی بنیه اخلاقی از این سرزمین رخت بربندد. اما انگار چند سالی است که به شکلی خزنده، رویه اجرایی نامناسبی به لحاظ اخلاقی در نمایش ها شکل گرفته که حتی دست آن فضای مسموم پیش از انقلاب را از پشت بسته است. نمایش هایی با بن مایه اروتیسم که به شکلی گستاخانه درصدد اشاعه تفکری مفسدانه بر صحنه تماشا هستند. آثاری که می توان به شکلی واضح، نمونه های بسیاری از نشانه های جنسیت خواهانه نویسنده و کارگردان اثر را عیان کرد که اشارات بی پرده ای از فضای فکری مورد علاقه نزد مجری گمگشته نمایش را برملا می سازد. جایی که تفکری غربی به شکلی بی حیا می خواهد در دل صحنه نمایش، شکلی کاملا متفاوت از حیای ایرانی را برای مخاطب شکل بخشد و در این راه نمایش «دوباره اون آهنگو بزن سام» با ترکیب آلن و همفری بوگارت و پژمان جمشیدی و امیرمهدی ژوله و بهاره رهنما معجونی ساخته که چه در ساختار اثر و چه در محتوای سخیفی که ارائه می دهد، نشانه های انحطاط فکری مخاطب را نشانه گرفته است!

انتشار انواع نمایش های زننده بدون نظارت مسئولان فرهنگی/ برپایی صحنه های اروتیک در نمایش «دوباره اون آهنگو بزن سام»/ اشاعه تفکر غربی و بروز گستاخی روابط در نمایشی مبتذل

تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
نظرات
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک ریو برابر مصر به میدان رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد تا با ثبت دومین برد خود در المپیک حضورش را در جمع هشت تیم برتر مسجل کند.

گروه ورزشی مشرق، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک 2016 ریو از ساعت 17 برابر مصر قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیاز های 28 - 26، 25 - 22، 25 - 16 حریف خودرا شکست داده و در اولین حضور خود در المپیک راهی مرحله دوم شود.

ترکیب ایران: سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، مهدی مرندی، میلاد عبادی‌پور و فرهاد قائمی

شاگردان لوزانو از 3 بازی گذشته خود دو شکست با نتایج 3 بر صفر و  3 بر 2 به ترتیب برابر آرژانتین و لهستان و یک پیروزی 3 بر صفر برابر کوبا در کارنامه دارند. این در حالی است که مصری‌ها هم از 3 بازی گذشته خود دو شکست برابر روسیه و لهستان دارد و کوبا را هم با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بود. تیم مصر پنجمین حضور المپیکی خود را تجربه می‌کند و در ریو با پیروزی بر کوبا به اولین برد تاریخ حضورش در المپیک هم دست یافته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
نظرات
در حالی که سازمان‌های آزادی بخش مشمول قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نیستند، وزیر اقتصاد در تفاهم‌نامه‌ با گروه ویژه اقدام مالی FATF، به طرف غربی تعهد داده که ایران قانون مذکور را اصلاح و استثنا شدن گروه‌های مقاومت و سازمان‌های آزادیبخش از مصادیق تروریسم را حذف خواهد کرد.

سرویس اقتصاد مشرق - یکی از موضوعاتی که پس از برجام به عنوان مهمترین بهانه عدم همکاری و همراهی بانک‌ها و موسسات مالی خارجی با ایران مطرح شد، عدم الحاق ایران به کنوانسیون‌های مربوط به پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم به‌خصوص FATF و در نتیجه اعلام ریسک بالای احتمال پولشویی از جانب ایران بود.
 
علت پنهان‌کاری دولت یازدهم درباره تفاهم‌نامه‌ای که علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد با گروه ویژه اقدام مالی (مبارزه با پولشویی) FATF امضا کرده، مشخص شد: پای یک اقدام خیانت آمیز علیه منافع ملی در میان است.
تعداد بازدید از این مطلب: 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ ۶۵ نشست در خصوص فضای مجازی در ایالت‌های مختلف آمریکا در یک زمان محدود انجام شد اما جلسات شورای عالی فضای مجازی با وجود تاکیدات فراوان رهبری تشکیل نمی‌شود.

به گزارش مشرق، حسن رحیم پور ازغدی در دومین روز از سومین اجلاس ملی فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی "فصل وصل" در خصوص "چرایی اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی" گفت: شما فعالان عرصه فضای مجازی باید در فضای سایبر، تمامی نهاد ها را پاسخگو کنید. اگر امر به معروف را در فضای سایبری مدیریت نکنید، جمهوری اسلامی در بیست سال دیگر یا از بین خواهد رفت و یا گرفتار فساد شدید خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
چند هفته قبل از اجرای طرح و پس از حمله نظامی آمریکا به طبس توسط امدادهای غیبی، به طور غیر منتظره یکی از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی به منزلی در خیابان مقدس اردبیلی تهران مشکوک و آن را زیر نظر می‌گیرد.
به گزارش سرویس تاریخ مشرق؛ بي‌ترديد رويداد «كودتاي نوژه» را نمي‌توان جدا از سلسله رفتارهاي امريكا با نظام نوپا و اسلامي ايران ارزيابي كرد. هر چند شكست امريكا در صحراي طبس موجب شد تا مقامات اين كشور به‌طور موقت انديشه عمليات نظامي عليه كشورمان را از سر بيرون كنند، اما اين حادثه باعث نشد تا آمريكاييان طرح‌هاي خرابكارانه خود را متوقف كنند، بلكه حمايت مستقيم از ضد انقلابيون، تحريك آنان و همچنين پشتيباني از رژيم بعث عراق در مرحله پس از شكست كودتا در دستور كار آنان قرار گرفت.

اما دانستن نحوه شكست كودتا هم جالب و عبرت‌آموز است. نزديك شدن به عوامل اين توطئه شوم به دو صورت انجام داده شد. يكي به‌وسيله فعاليت‌هاي اطلاعاتي واحدهاي گوناگون امنيتي، اطلاعاتي و نظامي كشور و ديگر با افشاگري‌هاي خود عوامل كودتا. جالب آنكه شب قبل از كودتا، نزديكان امام ايشان را از اين توطئه آگاه كردند، حتي نيروهاي اطلاعاتي از امام خواستند براي احتياط اقامتگاه خود را ترك كنند، اما ايشان در پاسخ فرمودند: «از اينجا تكان نمي‌خورم و همين‌جا هستم. هر كدام مي‌خواهند بروند.» (سید علی موسوی ، کودتا و ضد کودتا، دفتر نشر و فرهنگ اسلامی، پاییز 1360 ، ص 189)
 
تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
از مجموع روایات و قرینه های متعدد، ثابت می شود که عبد الله، آخرین پادشاه مقتدر بنی فلان، در کشور حجاز (عربستان)، می باشد که با مرگ او، دیگر خاندان خانوادگی آل فلان، بر سر جانشین او، به اجماع نخواهند رسید و هر چند که جانشین و یا جانشینانی هم داشته باشند.

به گزارش مشرق، باور به ظهور شخصي كه جهان را پر از عدل و داد كرده و ريشه هاي ظلم و ستم را مي چيند اختصاص به اسلام نداشته بلكه، شامل اديان مختلف الهي و آسماني مي شود و در اسلام، مسيحيت، يهوديت، زرتشت و... به ظهور اين شخص نويد داده شده است. خلاصه و حقيقت مهدويت، منتهي شدن سير جوامع جهان به سوي جامعه واحد و سعادت عمومي، امنيت و رفاه، تعاون و همكاري، همبستگي همگاني حكومت حق و عدل جهاني، غلبه حق بر باطل، غلبة جنودالله بر جنود شيطان، نجات مستضعفان و نابودي مستكبران، و خلافت مؤمنان و شايستگان به رهبري يك رجل و ابرمرد الهي است كه موعود انبياء و اديان و دوازدهمين اوصياء و خلفاي پيغمبر آخرالزمان است.

تعداد بازدید از این مطلب: 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات

 

ربیعی گفت: برای تحقق مصوبه مجلس شورای اسلامی باید حدود چهار میلیون نفر دیگر از پرداخت یارانه حذف شوند.

به گزارش مشرق، علی ربیعی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، در مورد شاخص حذف افراد از یارانه و اینکه تاکنون چند نفر از دریافت یارانه حذف شده‌اند، گفت: در بحث یارانه ابتدا خلاف قانون اجرا شد. اگر زمینه‌های دقیق آن ملاحظه نشود به راه غلط خواهیم رفت. حدود 28 پایگاه اطلاعاتی را در این یکسال اخیر سامان دادیم و با آنها گفت وگو کردیم و چیز جدیدی بوجود نیاوردیم.
 
وی ادامه داد:ما درآمد و هزینه را در سه فرمول می گذاریم. مسکن، خودرو، درآمد و حتی سفر می تواند دارایی شما محسوب شود البته سفرهایی که بابت ماموریت می روند را جدا کردیم. هرچند یکی از اشکالاتی که بوجود آمده بود این بود کارگرانی که در خارج بوده و حذف شده بودند را بازگرداندیم. ما از طریق پایگاه ها دسترسی به فعالیت های اقتصادی داریم اما به حسا‌بهای بانکی سرک نکشیدیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 244
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
استقلال برای حضور در جمع مدعیان لیگ شانزدهم چاره ای ندارد جز اینکه در ایستگاه چهارم مسابقات از پیکان مجید جلالی سه امتیاز بگیرد.

سرویس ورزش مشرق - آبی ها با علیرضا منصوریان طی سه هفته ابتدایی رقابت‌ها تنها به ثبت یک امتیاز بسنده کرده اند تا در تقابل با پیکان با استرس فراوان به فکر فرار از شرایط ناگوار موجود باشند.

این دو تیم آخرین بار یکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۳ با یکدیگر در ایستگاه بیستم لیگ چهاردهم روبر شدند که حاصل پیروزی یک بر صفر تیم امیر قلعه نویی برابر پیکانی بود که تا دقیقه ۹۵ با مهدی رحمتی دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

پس از آن پیکان راهی دسته اول شد و رحمتی به استقلال برگشت تا امروز شرایط برای دو تیم در پیکار شماره ۲۳ کاملا متفاوت باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 380
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395
نظرات
نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی های المپیک ریو در چهار رشته نتوانستند نتیجه بگیرند و با المپیک وداع کردند. تیم ملی والیبال نیز مغلوب لهستان شد.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز بازی های المپیک ریو نمایندگان ایران در رشته های تیراندازی، جودو، شنا و تیروکمان ناکام ماندند اما مهسا جاور در قایقرانی توانست راهی فینال E شود.

والیبال نیز با نتیجه 3بر 2 برابر لهستان شکست خورد تا ناکامی مطلق همچنان ره آورد ورزشکاران ایران باشد.

نتایج رقابت ایرانی ها در چهارمین روز بازی های المپیک به صورت زیر است:

جودو
وزن 81-کیلوگرم: سعید ملایی در مقابل حریف روسی با دریافت اخطار بیشتر (سه اخطار) شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند. حریف روس ملایی در نهایت به مدال طلا رسید.
 
به دنبال این ناکامی سعید ملایی در صفحه اینستاگرام خود ضمن عذر خواهی از مردم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. این در حالی است که محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی این تصمیم وی را احساسی خواند و اعلام داشت وی را در تیم ملی نگه خواهد داشت.

تیراندازی تپانچه 25متر زنان

 این رقابت ها در دو مرحله دقت و سرعت برگزار شد، گلنوش سبقت اللهی در این دو مرحله و در میان 40 شرکت کننده به ترتیب در جایگاه دوازدهم و پانزدهم ایستاد.  و در نهایت با در نظر گرفتن مجموع نتایج سبقت اللهی نتوانست به جمع نفر درار فینالیست صعود کند، وی در نهایت با امتیاز 572 در رده بندی بیست و هشتم قرار گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1395
نظرات
در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) در مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، از یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب داستانی «تَن تَن و سندباد» نوشته‌ی آقای محمد میرکیانی رونمایی شد.
به گزارش مشرق، یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب داستانی «تَن تَن و سندباد» صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی در مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
 
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و تصویر یادداشت رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب را منتشر می‌کند.

متن یادداشت رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم


ـ‌ من هم همین قصّه را همیشه تعریف می‌کردم! حیف که خیلی‌ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن تن و سندباد را چاپ کرده است. حالا دیگر کار من آسان شد! همین بس است که نسخه‌ی این کتاب را به همه‌ی بچه‌ها بدهم . .

۷۳/۸/۶
تعداد بازدید از این مطلب: 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1395
نظرات
تصاویری دیدنی از لحظات شادی و ناراحتی ورزشکاران بعد از برد و باخت در رقابت‌هایشان در بازی‌های المپیک ریو
تعداد بازدید از این مطلب: 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 مرداد 1395
نظرات
ورزشکاران کشورمان در نخستین روز بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‎های تیراندازی، دوچرخه‎سواری، قایقرانی و تنیس روی میز به مصاف حریفان رفتند.
تعداد بازدید از این مطلب: 540
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
دور دوم از مسابقات رشته کوهستان (عبور از رودخانه) از مسابقات نظامی روسیه، با حضور تکاوران ایرانی صبح امروز برگزار شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 254
برچسب‌ها: عکس/ تکاوران ایران در مسابقات «عبور از رودخانه» روسیه دور دوم از مسابقات رشته کوهستان (عبور از رودخانه) از مسابقات نظامی روسیه، با حضور تکاوران ایرانی صبح امروز برگزار شد , 2 گزارش خطا مطالب مرتبط فیلم/ تیم تک‌تیراندازی ایرانی در مسابقات نظامی روسیه تصاویر روز/ از حیوان ناشناخته در ایران تا ماموت ۳۹هزار ساله ژاپنی عکس/ تکاوران ایرانی در مسابقات کوهستان در روسیه جدیدترین تصاویر از تکاوران ایرانی در مسابقات نظامی 2016 روسیه عکس/ سقوط بالگرد نظامی روسیه در جنوب ادلب عکس/ رژه جشن نیروی دریایی روسیه عکس/ مراسم افتتاحیه مسابقات نظامی ۲۰۱۶ روسیه عکس/ افتتاحیه مسابقات تانک بیاتلون با حضور تیم ایران عکس/ حضور تکاوران ارتش و سپاه در مسابقات روسیه عکس/ تکاوران ایران در مسابقات «عبور از رودخانه» روسیه دور دوم از مسابقات رشته کوهستان (عبور از رودخانه) از مسابقات نظامی روسیه، با حضور تکاوران ایرانی صبح امروز برگزار شد , 2 گزارش خطا مطالب مرتبط فیلم/ تیم تک‌تیراندازی ایرانی در مسابقات نظامی روسیه تصاویر روز/ از حیوان ناشناخته در ایران تا ماموت ۳۹هزار ساله ژاپنی عکس/ تکاوران ایرانی در مسابقات کوهستان در روسیه جدیدترین تصاویر از تکاوران ایرانی در مسابقات نظامی 2016 روسیه عکس/ سقوط بالگرد نظامی روسیه در جنوب ادلب عکس/ رژه جشن نیروی دریایی روسیه عکس/ مراسم افتتاحیه مسابقات نظامی ۲۰۱۶ روسیه عکس/ افتتاحیه مسابقات تانک بیاتلون با حضور تیم ایران عکس/ حضور تکاوران ارتش و سپاه در مسابقات روسیه ,
موضوعات مرتبط: نظامی , سرگرمی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
ورزشکاران کشورمان در نخستین روز بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‎های تیراندازی، دوچرخه‎سواری، قایقرانی و تنیس روی میز به مصاف حریفان می‎روند.

به گزارش مشرق، المپیک، المپیک، المپیک. این نامی است که از بامداد روز (شنبه) 16 مردادماه به وفور در سراسر ایران شنیده خواهد شد.

سی و یکمین دوره بازی‎های المپیک رسماً از بامداد شنبه آغاز خواهد شد و 206 کشور از سراسر این کره‎ خاکی تلا‎ش‎های چهار ساله خود را به منصه ظهور می‎گذارند. چه کشوری که با 555 ورزشکار به این رویداد آمده است چه کشور‎هایی که تنها با یک ورزشکار در این رویداد بزرگ حضور دارند، همه و همه برای کسب مدال‎ طلا تلاش می‎کند تا توانایی‎های ورزش خود را به دنیا نشان بدهند.

کشورمان در این دوره از بازی‎ها 63  ورزشکار در 14 رشته دارد. والیبال، کشتی(آزاد و فرنگی)، دوومیدانی، وزنه‌برداری، شنا، جودو، دوچرخه‎سواری، بوکس، قایقرانی، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز و شمشیربازی رشته‎های کاروان ورزشی ایران این فستیوال بزرگ هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با انتقاد از کسانی که می‌گویند حداقل دستاورد برجام برداشتن سایه جنگ از سر ملت ایران است، گفت: سایه جنگ هیچ‌گاه بر سر ملت ایران نبوده است

به گزارش مشرق، محمد کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با انتقاد از کسانی که می‌گویند حداقل دستاورد برجام برداشتن سایه جنگ از سر ملت ایران است، گفت: سایه جنگ هیچ‌گاه بر سر ملت ایران نبوده است که آقایان ادعا می‌کنند سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه، قدرت نظامی و هوشیاری مردم هیچ‌گاه به دشمن اجازه آمادگی برای حمله نظامی به ایران نداده است، تصریح کرد: اینکه آقایان نمی توانند دستاوردی برای برجام بگویند و مجبور می‌شوند متوسل به دستاوردهای سلبی شوند، نمی‌تواند برای مردم قابل قبول باشد؛ آقایان به جای اینکه پاسخ دهند چرا تحریم‌ها برداشته نشده است و چرا برجام تاثیری در اقتصاد کشور و معیشت مردم نداشته است، مدعی می‌شوند که سایه جنگ و حمله نظامی را از سر مردم برداشته‌اند، توهین به مردم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
پیشکسوت داوری کشورمان به تمجید از عملکرد تیم داوری اعزامی به المپیک پرداخت.
به گزارش مشرق،‌ علی خسروی در مورد قضاوت دیدار دو تیم آلمان - مکزیک در المپیک ریو توسط تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در صحنه‌ای از این بازی، دقیقاً روی گل اول آلمان، منصوری کاری کرد کارستان! این داور که کمک دوم فغانی بود، در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و با شاهکارش، ایران را روسفید کرد.

وی ادامه داد: من 27 سال قضاوت کردم که در این مدت 15 سال کمک داور بودم و می‌دانم قضاوت در مورد چنین صحنه‌هایی چقدر سخت است. باید در جای‌گیری، تمرکز، حرکت و زاویه دید عالی عمل کنید تا چنین صحنه‌هایی را ببینید و منصوری دقیقاً این کارها را در یک لحظه انجام داد تا بتواند تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفته و داوری ایران را روسفید کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 296
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه کشورش بزرگ‌ترین متضررین از بحران سوریه بوده است، تأکید کرد: موضع ترکیه درقبال رئیس‌جمهوری سوریه تغییری نکرده است.

به گزارش مشرق به نقل از «رای الیوم»، «ابراهیم کالن» سخنگوی رسمی «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه تأکید کرد: کشورش روسیه را شریک خود در ایجاد راهکاری برای حل و فصل بحران سوریه می‌داند.
 
کالن گفت: «ما همیشه دنبال شیوه‌ای برای همکاری با روسیه درباره این موضوع بودیم. ما چشم امید به آینده داریم و خواهان همکاری فوری با روسیه برای تضمین روند انتقال سیاسی در سوریه هستیم.»
 
کالن متذکر شد: روسیه و ترکیه در پاییز 2015 نشستی در «سوچی» و سپس در مسکو بری بررسی درباره احیای ثبات در سوریه، برگزار کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بحران سوریه بر تمامی منطقه و همچنین بر امنیت و ثبات جهانی خطراتی دارد، گفت: «کشور ما یکی از بزرگ‌ترین زیان دیدگاه از بحران سوریه است و از این‌رو دنبال راه‌حلی فوری و پایدار برای آن هستیم. ولی تاکنون دستیابی به مرحله‌ای که روزنه‌ای امید برای حل سیاسی در سوریه باشد، حاصل نشده است.»

تعداد بازدید از این مطلب: 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
هنگامي كه حضرت معصومه(س) چشم به جهان گشود براستي كه آنروز براي اهل بيت عصمت بخصوص امام هشتم و حضرت نجمه سلام الله عليه روز شادي و سرور وصف ناپذير و از ايام الله بود زيرا اختري از آسمان ولايت و امامت طلوع كرده بود كه قلبها را جلا و شفا مي داد و چشمها را روشن مي كرد و به كانون مقدس اهل بيت عليهم السلام گرمي و صفا مي بخشيد

 به گزارش مشرق، حضرت معصومه عليها السلام در اول سال 173 هجري قمري در مدينه چشم به جهان گشود.

پدرش امام هفتم شيعيان حضرت موسي بن جعفر عليه السلام و مادرش حضرت نجمه بود كه به علت پاكي و طهارت نفس به او طاهره مي گفتند.حضرت معصومه در 28 سالگي و در روز دوازدهم ربيع الثاني سال 201 هجري قمري در قم به شهادت رسيد كه امروز بارگاه ملكوتي و مرقد مطهرش همچون خورشيدي در قلب شهرستان قم مي درخشد و همواره فيض بخش و نورافشان دلها و جانهاي تشنه معارف حقاني است.

تعداد بازدید از این مطلب: 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395
نظرات
اگر افرادی چون صفدرحسینی امین و امانتدار بودند چرا دولت نسبت به استعفای اجباری آنان اقدام و از مردم نسبت به دریافت‌های نجومی‌ آن‌ها عذرخواهی کرده است؟

سرویس سیاست مشرق - افشاي حقوق نجومي 57 ميليون توماني صفدرحسيني مديرعامل صندوق توسعه ملي و ديگر اعضاي هيئت عامل اين صندوق سبب شد تا هيئت امناي صندوق توسعه ملي در تاريخ 12 تيرماه سال جاري با استعفاي اجباري تمامي اعضاي هيئت عامل موافقت کند تا برکناري پنج مدير عالي اين صندوق رقم بخورد.

فیش‌حقوقی صفدرحسینی دارای تسهیلات عجیب و غریبی بود که تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است. مزد شغل، مزد سنوات نهایی، حق پست نهایی، حق اولاد، حق مسکن، حق خواروبار، حق شیفت، حق تلفن همراه (360 هزار تومان)، اضافه کار، ایاب و ذهاب (جالب اینکه مدیران ما خودروی دولتی به‌همراه راننده دارند)، یارانه غذا، هزینه پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، یک‌سی‌ام پرداختی، اعیاد (بر اساس فیش‌های حقوقی موجود، تقریباً در بیشتر ماه‌های سال آقای رئیس بابت اعیاد، دریافتی داشته است و این غیر از دریافتی‌های عید نوروز است)، بهره‌وری سه‌ماهه، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید لباس، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش، کمک‌هزینه تحصیلی و پاداش (آقای رئیس در فیش حقوقی مرداد، 5 میلیون تومان و در شهریور هشت میلیون تومان پاداش دریافت کرده است) از جمله عناوین موجود در فیش حقوقی آقای رئیس بود.[1]

تعداد بازدید از این مطلب: 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395
نظرات
یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه خواهد داشت بطوریکه یک ساعت در معرض wifi معادل خطر کشیدن چند سیگار و اضافه وزن است.

به گزارش مشرق، علی شبستانی منفرد - متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در سیستم‌های BPS و ماهواره استفاده می‌شود از نوع امواج الکترومغناطیس بوده و تحت عنوان EF می‌شناسیم، در یک نگاه کلی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه به همراه خواهد داشت.
 
وی افزود: در حقیقت حدود انرژی و شدت امواج در سیستم‌های موبایل در حد ایجاد عارضه جدی برای سلامت انسان نیستند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امواج wifi  اثراتی گذرا مانند تحریک‌پذیری، افزایش درجه حرارت  و تغییر پتانسیل غشا را سبب می‌شوند، که ماندگاری ندارند؛ مطالعات انجام شده آسیب‌رسانی این امواج را در شدت‌های بالا تأیید کرده است، اما در شدت‌های پایین به قطعیت علمی نرسیدیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 16 تير 1395
نظرات
عید فطر؛ روز بازگشت به فطرت پاک الهی، همان روز شیرین مزدگیری است؛ روزی که در سراسر جهان و ایران اسلامی‌مان عزیز شمرده شده و هر قوم و طایفه‌ای به شیوه و با آدابی به استقبالش می‌روند.

به گزارش مشرق، عيد فطر يکي از دو عيد بزرگ اسلامي است که در روز اول ماه شوال برگزار مي‌شود. مسلمانان پس از يک ماه روزه و عبادت پروردگار، چشم به راه اين روز بزرگ مي‌باشند و اين‌روز را جشن مي‌گيرند. عيد فطر بدرقه‌اي است بر ماه رمضان.

عید فطر نیز چونان دیگر مناسک و اعیاد اسلامی با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان در پهنه این سرزمین گره خورده است.

به همین دلیل در هر گوشه‌ای از این آب و خاک می‌توان مراسم ویژه این روز را به مشاهده نشست؛ مراسمی که ریشه در باورهای مردم این دیار نسبت به این جشن اسلامی دارد.

با اینکه نماز روز عیدفطر واجب نیست اما در صبح روز عیدفطر در همه روستاها و شهرهای ایران این نماز برگزار می‌شود و همه غسل کرده و جامه‌نو پوشیده در این نماز شرکت می‌کنند.

با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان از سال 91 تعطیلات عیدفطر در ایران نیز دو روز شده و امسال نیز با توجه به تقارن عید فطر با آخر هفته این تعطیلات سه روزه شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 16 تير 1395
نظرات
رفتار خلاف قانون بعضی از دولتمردان در دوستی با فتنه‌گران 88 موضوعی مخفی نیست ولی اینکه بعد از تذکرات مکرر رهبری مبنی بر موضع‌گیری علیه فتنه، بازهم برخی با اصحاب فتنه دیدار می‌کنند؛ نشانه چیست؟

چراغ سبز نشان دادن به فتنه چه پیامی دارد؟/ وقتی هیچ توجیهی پذیرفته‌شده نیست

سرویس سیاست مشرق - فتنه سال 88 حمله به ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. ازاین‌رو بود که فتنه‌گران در ماه مبارک رمضان با بطری آب به خیابان‌ها آمدند و با شعار انحرافی و ساختارشکنانه «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»‌ مخالفت خود را با روز قدس نشان دادند. فتنه از هر فرصت و مناسبتی برای مخالفت باارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد اما سرانجام همین مخالفت‌ها باعث زمین‌گیر شدن آن در حماسه 9 دی سال 88 شد. این تحرکات ساختارشکنانه ریشه در فتنه سال 78 به بعد داشت که در فتنه سال 88 شاخ و برگ به خود گرفت. شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» نیز ماهیت فتنه را به خوبی نمایان ساخت.
تعداد بازدید از این مطلب: 263
برچسب‌ها: فریدون، ملاوردی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
نظرات
ما علی‌رغم تلاش تکفیری‌ها، نخواهیم گذاشت آرمان فلسطین به حاشیه برود.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دو مبنا دارد، یکی آنکه مردم خودشان هم در مصاحبه با خبرنگاران گفته‌اند که ما ظلم‌ستیزیم، ضد ظالمیم و این وصیت مولایمان علی (ع) است.
 
وی افزود: دومین مبنا این است که امت اسلام یک امت واحده است، سرزمینی از سرزمین های مسلمانان 67 سال پیش زیر سلطه اشغالگران قرار گرفت، ما یک امت واحده هستیم و نمی‌توانیم درد و آوارگی آنها را احساس نکنیم و نبینیم، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به این معناست که هر چند از دست ما کار اجرایی ساخته نیست اما اجازه نمی‌دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود، فلسطین یک مسئله بین‌المللی اسلامی است. ما اجازه نمی‌دهیم فلسطین به مسئله عربی تبدیل شود.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 20 خرداد 1395
نظرات
گروه سیاست مشرق - روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

******

نامزدی یک ایرانی برای ریاست‌جمهوری آلمان/ اقدام جدید آمریکایی‌ها علیه سپاه قدس/ تیراندازی در آبادان و انفجار در سیستان‌وبلوچستان/ افطاری دادن در شهرداری تهران ممنوع شد/ معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال زندانی شدکیهان

گزارش مستند کیهان بازی نفاق جدید را به هم ریخت

گزارش کیهان در افشای پشت پرده بازی محافل رسانه‌ای دولت با حاشیه‌ها و فراموشی وعده‌ها، این محافل را به تب و تاب انداخته است.

کیهان در گزارش «فراموشی وعده‌ها در پیچ و خم حاشیه‌ها» تصریح کرد که ملاقات برادر رئیس جمهور و امثال صفدر حسینی با یک مجرم آزاد شده فتنه 88 یا بزرگ‌نمایی رسانه ای شجریان و اظهار حسرت نسبت به پخش نشدن آواز ربنای شجریان از سوی روزنامه ایران، بازی‌های سرگرم کننده در جهت فراموشی وعده رونق و گشایش اقتصادی به واسطه بستن با کدخدا (آمریکا) است چه اینکه با وجود امتیازهای واگذار شده بی‌شمار در برجام به غرب، کمترین اتفاقی در حوزه اقتصاد و کسب و کار رخ نداده و حالا که مردم در حال مطالبه هستند، افراطیون با امثال شجریان و تاج‌زاده می‌خواهند موضوع و مسئله اصلی را به فراموشی بسپارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات
در انتخابات اخیر ریاست مجلس، اصلاح‌طلبان بیش از هر چیز چوب زیاده‌خواهی و تحلیل‌های غیرواقعی خود را خوردند، آنان که تا قبل از انتخابات، آرزوی بازگشت به حاکمیت را در سر می‌پروراندند به‌واسطه موارد مذکور و توهم بالا، سطح و وزن خود را در قامت ریاست مجلس تصور کردند و در نتیجه عارف «بازنده انتخابات با نسبت بسیار زیاد» گردید.

آفتاب یزد: کرباسچی، عبدی و زیباکلام منافق‌اند

گروه سیاسی مشرق - پس از مدت‌ها بحث پیرامون ریاست مجلس، نهایتاً انتخابات ریاست موقت مجلس با پیروزی علی لاریجانی به پایان رسید و در مجموع نیز سه چهارم اعضای هیئت‌رئیسه موقت به فراکسیون ولایت اختصاص یافت؛ در همین رابطه اصلاح‌طلبان که پیش از انتخابات مجلس دچار تشتت آرای جدی در خصوص گزینهٔ ریاست بودند پس از شکست در انتخابات و رو شدن مشت خالی‌شان، هر چه بیشتر اختلافات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
نظرات
رئیس جمهور گفت: آرای مردم صدها جلد کتاب حرف و سخن و رهنمود برای همه ما دارد.
انتخابات بسیار معناداری در ایران انجام شد/ آرای مردم صدها جلد کتاب حرف و رهنمود برای همه ما داردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌السلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سومین همایش بین‌المللی خودرو که امروز سه‌شنبه (11 اسفند ماه) در محل اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به حماسه 7 اسفند ماه  گفت: از ملت بزرگ ایران برای حضور هوشمندانه در انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنم. 

 

وی ادامه داد: انتخابات همواره دمیدن روح جدید در  کالبد جامعه برای حضور و حرکت پرشتاب تر در مسیر توسعه و رفاه جامعه بوده و هست،کشوری که انتخابات و صندوق رای ندارد قطعا پرنشاط و زنده نخواهد بود. 
 
رئیس جمهوری با اشاره به شرایط حساس در منطقه  گفت: ملت ایران در این شرایط خاص به صورت گسترده در انتخاباتی رقابتی سالم شرکت کردند و همانطور که قبل تر گفتیم نتیجه انتخابات و ترکیب مجلس هر طور که باشد دولت خود را موظف به احترام به آن می‌داند.
تعداد بازدید از این مطلب: 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات
حاج فرج با کلی کار ناتمام رفت و مخاطبان ایرانی و مسلمان خود را در سراسر خاورمیانه از بازروایی راستین قصص قرآنی‌اش مسرور می‌شدند ناکام گذاشت، زهر این ناکامی، همچون تیغه دو سویه است، نیمی از آن او و نیمی از آن ما.

گروه فرهنگی مشرق- تلخی خبر وفات حاج فرج سلحشور چون زهر هلاهل است، گویی جوانی بیست و اندی ساله و ناکام از جهان زندگان رخت بر بربسته است. والله این واژه ناکام در فرهنگ ما کاربرد درستی ندارد که برای هر جوانی که در ایام سبز زندگی با دارفانی وداع می کند به کار برده می شود.

برای هر هنرمندی چون حاج فرج که کوله ساخت سریال موسی (ع) را بر زمین گذاشت و رفت، هر سن و سالی مصداق جوانی است. جوانی هر هنرمندی زمانیست که کوله و توشه اش برای به ثمر رسیدن فراهم است اما به مقصد و ثمر نمی رسد، مثل علی حاتمی که پروژه فیلم محمد (ص) به ثمر نرسید پهلوانش تختی اش به ثمر نرسید.

انخاب

تعداد بازدید از این مطلب: 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور امشب 5 اسفند در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی انتخابات 7 اسفند پرداخت.

 
رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر این که عملکرد دستگاه های اجرایی را در عرصه انتخابات چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در حوزه اجرایی هیچ مشکلی نداریم لذا آمادگی کاملی در کل کشور برای برگزاری انتخابات از سوی همه دستگاه های اجرایی وجود دارد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه امنیتی هیچ گزارشی که موجب نگرانی و دغدغه شود وجود ندارد، گفت: نظم و انضباط کاندیداها، احزاب و گروه ها و دستگاه های مختلف را تاکنون شاهد هستیم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا تعرفه ها به مقدار لازم چاپ و ارسال شده است گفت: صندوق ها، مهر ها و تعرفه ها آماده اند لذا همه تعرفه ها به فرمانداران داده شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394
نظرات
در این ویدئو خداحافظی فرانسوی گلوریا هاردی بازیگر نقش رها سریال کیمیا با بینندگان را مشاهده خواهید کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1394
نظرات
نیویورک در سکون کامل فرو رفته است. نیروهای امدادی و پلیس، پل‌ها، تونل‌ها و بسیاری از بزرگراه‌ها را بسته‌اند و آمدوشد خودروها جز در شرایط اضطرار ممنوع اعلام شده و نیوجرسی در همسایگی نیویورک هم درگیر امواج خشمگین اقیانوس است.

گروه بین‌الملل مشرق- بارش شدید برف و وزش بادهای شدید از چند روز پیش از ایالات شرقی آمریکا آغاز شده و موجب شکل‌گیری کولاکی عظیم شد که در 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. اداره هواشناسی آمریکا از نزدیک به 85 میلیون نفری که در مسیر طوفان زمستانی شرق آمریکا قرار دارند خواست تا در منازل خود بمانند. با این حال، تاکنون دست کم 19 نفر (طبق آخرین اعلام رویترز) در حوادث ناشی از طوفان بارندگی، از جمله حوادث رانندگی، جان خود را از دست داده‌اند. این فاجعه، ده‌ها هزار مسافر را سرگردان کرده و به مسدود شدن راه‌های ارتباطی درون و بیرون شهری منجر شده است. کارشناسان آمریکایی انتظار دارند که شرایط بد جوی حداقل تا ظهر روز یکشنبه (24 ژانویه / 4 بهمن) ادامه یابد که با بارش بیشتر برف همراه خواهد بود.

سرمای بی‌سابقه از از نیویورک

تعداد بازدید از این مطلب: 296
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1394
نظرات
رویترز در گفتگو با همسر سابق عابدینی، به موضوع ملاقات قریب‌الوقوع این زوج پرداخته است؛ مواجهه‌ای که شریعت‌پناهی به هیچ‌عنوان دوست ندارد اتفاق بیفتد. او بازسازی زندگی از دست‌رفته را سخت می‌داند؛ یک زندگی مملو از آزار و اذیت جنسی، روحی، روانی با مردی که به تصاویر مستهجن و غیراخلاقی اعتیاد داشته است.

گروه بین‌الملل مشرق - چندی پیش پس از تأیید اجرایی شدن برجام، چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی (و یک آمریکایی) در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی و در چارچوب مبادله زندانیان با آمریکا آزاد شدند. از میان این چهار نفر، تنها کسی که همسرش عملا به پیگیری کارها و امور وی در دوران حبس در ایران و استقبال از وی در زمان پس از آزادی هیچ میلی نداشت، «سعید عابدینی» بود. اخیرا، «نغمه شریعت‌پناهی» که پیش‌تر در مورد فساد اخلاقی همسر جاسوس‌اش نکاتی را بیان نموده بود، جزئیات بیشتری را در این رابطه فاش کرده است.

سعید سرتاسر فساد و بداخلاقی بود /// در حال انجام ///

تعداد بازدید از این مطلب: 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نظرات
دختر "عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه سابق عربستان با انتشار فیلمی از محل اقامت اجباری اش در یکی از کاخ های سلطنتی در شهر "جده" طرفداری خود را با شهید "شیخ نمر باقر النمر" اعلام کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی "پانورامای خاورمیانه" گزارش کرد،دختر "عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه سابق عربستان با انتشار فیلمی از محل اقامت اجباری اش در یکی از کاخ های سلطنتی در شهر "جده" طرفداری خود را با شهید "شیخ نمر باقر النمر" اعلام کرد.

گفتنی است، شمار زیادی با مشاهده این فیلم در شبکه های اجتماعی این امر را رفتاری بر حق دانستند به ویژه از سوی دختر خاندان آل سعود که تمام مخالفان اش را اعدام می کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نظرات
یک افسر نیروی دریایی، برای سفر به جهان و گرفتن این تصاویر زیبا استعفا داد.

 یک افسر نیروی دریایی به نام لوک عکس های بسیار زیبایی از جهان گرفته است و برای این کار، زندگی حرفه ای خود در نیروی دریایی را کنار گذاشته است.

تصاویر زیر تعداد کمی از کارهای این نظامی بازنشسته و خوش ذوق است.

Amsterdam, Netherlands

این تصاویر باورنکردنی را یک نظامی بازنشسته گرفته است+ تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 268
موضوعات مرتبط: سرگرمی , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
نظرات
مصرف داخلی نفت در عریستان در حال افزایش است. تقاضای داخلی این کشور تا سال 2030، احتمالاً به حدود 8.2 میلیون بشکه در روز خواهد رسید. این در حالی است که عربستان قبل از جشن صدمین سالگرد تأسیس نظام پادشاهی در سال 2032، به واردکننده نفت تبدیل خواهد شد.

گروه بین‌الملل مشرق- گذر زمان به سود عربستان سعودی نیست و این کشور دیگر نمی‌تواند دست روی دست بگذارد. سعودی‌ها با یک بمب ساعتی اقتصادی مواجه هستند که اگر خنثی نشود، منفجر خواهد شد و اثرات شدید و احتمالاً جبران‌ناپذیری، هم در سطح ملی و هم بین‌المللی بر این کشور می‌گذارد. سقوط قیمت نفت[1] در سال‌های 2014 و 2015، منبع اصلی (77[2] تا 88[3] درصد) درآمد عربستان را با مشکل مواجه کرده است. این کشور طی دو سال گذشته کسری عظیمی را در بودجه خود اعلام کرده، و برای اولین بار از سال 2007[4]، دولت مجبور شده است به ذخایر ارزی و اوراق قرضه خود در خارج از کشور متوسل شود.

عربستان «بمب ساعتی اقتصادی» در آستانه انفجار/ کشوری که در کم‌تر از دو دهه واردکننده نفت می‌شود/

تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
نظرات
مهدی هاشمی 147روز از زمانی که مهدی هاشمی پشت میله‌های زندان رفته است گذشته اما این محکوم گویا هنوز رد مال و جزای نقدی ۱۱ میلیون دلاری خود را پرداخت نکرده است.

 به گزارش مشرق، مهدی هاشمی پس از آنکه در تاریخ 2 مهر ماه 91 به کشور بازگشت پروسه رسیدگی به پرونده‌اش از همان زمان کلید خورد.

مهدی هاشمی فردای همان روز یعنی 3 مهر 91 در حالی که خود را به دادسرای قاضی مقدس معرفی کرده بود با نظر بازپرس پرونده بازداشت شد.

اما این فرد نهایتاً پس از گذشت 87 روز از بازداشت موقت با قرار دادن وثیقه از زندان آزاد شد و درست 20 روز بعد یعنی زمانی که 107 روز از آغاز رسیدگی به پرونده وی گذشته بود در تاریخ 20 دی ماه برایش کیفرخواست صادر شده و این پرونده آماده ارسال به دادگاه شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود