آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 295
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 755
بازدید ماه : 740
بازدید سال : 6140
بازدید کلی : 146449

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
پیشکسوت داوری کشورمان به تمجید از عملکرد تیم داوری اعزامی به المپیک پرداخت.
به گزارش مشرق،‌ علی خسروی در مورد قضاوت دیدار دو تیم آلمان - مکزیک در المپیک ریو توسط تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در صحنه‌ای از این بازی، دقیقاً روی گل اول آلمان، منصوری کاری کرد کارستان! این داور که کمک دوم فغانی بود، در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و با شاهکارش، ایران را روسفید کرد.

وی ادامه داد: من 27 سال قضاوت کردم که در این مدت 15 سال کمک داور بودم و می‌دانم قضاوت در مورد چنین صحنه‌هایی چقدر سخت است. باید در جای‌گیری، تمرکز، حرکت و زاویه دید عالی عمل کنید تا چنین صحنه‌هایی را ببینید و منصوری دقیقاً این کارها را در یک لحظه انجام داد تا بتواند تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفته و داوری ایران را روسفید کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه کشورش بزرگ‌ترین متضررین از بحران سوریه بوده است، تأکید کرد: موضع ترکیه درقبال رئیس‌جمهوری سوریه تغییری نکرده است.

به گزارش مشرق به نقل از «رای الیوم»، «ابراهیم کالن» سخنگوی رسمی «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه تأکید کرد: کشورش روسیه را شریک خود در ایجاد راهکاری برای حل و فصل بحران سوریه می‌داند.
 
کالن گفت: «ما همیشه دنبال شیوه‌ای برای همکاری با روسیه درباره این موضوع بودیم. ما چشم امید به آینده داریم و خواهان همکاری فوری با روسیه برای تضمین روند انتقال سیاسی در سوریه هستیم.»
 
کالن متذکر شد: روسیه و ترکیه در پاییز 2015 نشستی در «سوچی» و سپس در مسکو بری بررسی درباره احیای ثبات در سوریه، برگزار کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بحران سوریه بر تمامی منطقه و همچنین بر امنیت و ثبات جهانی خطراتی دارد، گفت: «کشور ما یکی از بزرگ‌ترین زیان دیدگاه از بحران سوریه است و از این‌رو دنبال راه‌حلی فوری و پایدار برای آن هستیم. ولی تاکنون دستیابی به مرحله‌ای که روزنه‌ای امید برای حل سیاسی در سوریه باشد، حاصل نشده است.»

تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
هنگامي كه حضرت معصومه(س) چشم به جهان گشود براستي كه آنروز براي اهل بيت عصمت بخصوص امام هشتم و حضرت نجمه سلام الله عليه روز شادي و سرور وصف ناپذير و از ايام الله بود زيرا اختري از آسمان ولايت و امامت طلوع كرده بود كه قلبها را جلا و شفا مي داد و چشمها را روشن مي كرد و به كانون مقدس اهل بيت عليهم السلام گرمي و صفا مي بخشيد

 به گزارش مشرق، حضرت معصومه عليها السلام در اول سال 173 هجري قمري در مدينه چشم به جهان گشود.

پدرش امام هفتم شيعيان حضرت موسي بن جعفر عليه السلام و مادرش حضرت نجمه بود كه به علت پاكي و طهارت نفس به او طاهره مي گفتند.حضرت معصومه در 28 سالگي و در روز دوازدهم ربيع الثاني سال 201 هجري قمري در قم به شهادت رسيد كه امروز بارگاه ملكوتي و مرقد مطهرش همچون خورشيدي در قلب شهرستان قم مي درخشد و همواره فيض بخش و نورافشان دلها و جانهاي تشنه معارف حقاني است.

تعداد بازدید از این مطلب: 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395
نظرات
اگر افرادی چون صفدرحسینی امین و امانتدار بودند چرا دولت نسبت به استعفای اجباری آنان اقدام و از مردم نسبت به دریافت‌های نجومی‌ آن‌ها عذرخواهی کرده است؟

سرویس سیاست مشرق - افشاي حقوق نجومي 57 ميليون توماني صفدرحسيني مديرعامل صندوق توسعه ملي و ديگر اعضاي هيئت عامل اين صندوق سبب شد تا هيئت امناي صندوق توسعه ملي در تاريخ 12 تيرماه سال جاري با استعفاي اجباري تمامي اعضاي هيئت عامل موافقت کند تا برکناري پنج مدير عالي اين صندوق رقم بخورد.

فیش‌حقوقی صفدرحسینی دارای تسهیلات عجیب و غریبی بود که تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است. مزد شغل، مزد سنوات نهایی، حق پست نهایی، حق اولاد، حق مسکن، حق خواروبار، حق شیفت، حق تلفن همراه (360 هزار تومان)، اضافه کار، ایاب و ذهاب (جالب اینکه مدیران ما خودروی دولتی به‌همراه راننده دارند)، یارانه غذا، هزینه پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، یک‌سی‌ام پرداختی، اعیاد (بر اساس فیش‌های حقوقی موجود، تقریباً در بیشتر ماه‌های سال آقای رئیس بابت اعیاد، دریافتی داشته است و این غیر از دریافتی‌های عید نوروز است)، بهره‌وری سه‌ماهه، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید لباس، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش، کمک‌هزینه تحصیلی و پاداش (آقای رئیس در فیش حقوقی مرداد، 5 میلیون تومان و در شهریور هشت میلیون تومان پاداش دریافت کرده است) از جمله عناوین موجود در فیش حقوقی آقای رئیس بود.[1]

تعداد بازدید از این مطلب: 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395
نظرات
یک متخصص فیزیک پزشکی گفت: عوارض امواج wifi هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است، ولی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه خواهد داشت بطوریکه یک ساعت در معرض wifi معادل خطر کشیدن چند سیگار و اضافه وزن است.

به گزارش مشرق، علی شبستانی منفرد - متخصص فیزیک پزشکی درباره مضرات و آسیب‌های جسمانی wifi اظهار کرد: امواجی که در سیستم‌های BPS و ماهواره استفاده می‌شود از نوع امواج الکترومغناطیس بوده و تحت عنوان EF می‌شناسیم، در یک نگاه کلی هر نوع انرژی اضافه که به جسم انسان و هر سیستم بیولوژیکی وارد شود عارضه به همراه خواهد داشت.
 
وی افزود: در حقیقت حدود انرژی و شدت امواج در سیستم‌های موبایل در حد ایجاد عارضه جدی برای سلامت انسان نیستند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امواج wifi  اثراتی گذرا مانند تحریک‌پذیری، افزایش درجه حرارت  و تغییر پتانسیل غشا را سبب می‌شوند، که ماندگاری ندارند؛ مطالعات انجام شده آسیب‌رسانی این امواج را در شدت‌های بالا تأیید کرده است، اما در شدت‌های پایین به قطعیت علمی نرسیدیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 16 تير 1395
نظرات
عید فطر؛ روز بازگشت به فطرت پاک الهی، همان روز شیرین مزدگیری است؛ روزی که در سراسر جهان و ایران اسلامی‌مان عزیز شمرده شده و هر قوم و طایفه‌ای به شیوه و با آدابی به استقبالش می‌روند.

به گزارش مشرق، عيد فطر يکي از دو عيد بزرگ اسلامي است که در روز اول ماه شوال برگزار مي‌شود. مسلمانان پس از يک ماه روزه و عبادت پروردگار، چشم به راه اين روز بزرگ مي‌باشند و اين‌روز را جشن مي‌گيرند. عيد فطر بدرقه‌اي است بر ماه رمضان.

عید فطر نیز چونان دیگر مناسک و اعیاد اسلامی با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان در پهنه این سرزمین گره خورده است.

به همین دلیل در هر گوشه‌ای از این آب و خاک می‌توان مراسم ویژه این روز را به مشاهده نشست؛ مراسمی که ریشه در باورهای مردم این دیار نسبت به این جشن اسلامی دارد.

با اینکه نماز روز عیدفطر واجب نیست اما در صبح روز عیدفطر در همه روستاها و شهرهای ایران این نماز برگزار می‌شود و همه غسل کرده و جامه‌نو پوشیده در این نماز شرکت می‌کنند.

با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان از سال 91 تعطیلات عیدفطر در ایران نیز دو روز شده و امسال نیز با توجه به تقارن عید فطر با آخر هفته این تعطیلات سه روزه شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 16 تير 1395
نظرات
رفتار خلاف قانون بعضی از دولتمردان در دوستی با فتنه‌گران 88 موضوعی مخفی نیست ولی اینکه بعد از تذکرات مکرر رهبری مبنی بر موضع‌گیری علیه فتنه، بازهم برخی با اصحاب فتنه دیدار می‌کنند؛ نشانه چیست؟

چراغ سبز نشان دادن به فتنه چه پیامی دارد؟/ وقتی هیچ توجیهی پذیرفته‌شده نیست

سرویس سیاست مشرق - فتنه سال 88 حمله به ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. ازاین‌رو بود که فتنه‌گران در ماه مبارک رمضان با بطری آب به خیابان‌ها آمدند و با شعار انحرافی و ساختارشکنانه «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»‌ مخالفت خود را با روز قدس نشان دادند. فتنه از هر فرصت و مناسبتی برای مخالفت باارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد اما سرانجام همین مخالفت‌ها باعث زمین‌گیر شدن آن در حماسه 9 دی سال 88 شد. این تحرکات ساختارشکنانه ریشه در فتنه سال 78 به بعد داشت که در فتنه سال 88 شاخ و برگ به خود گرفت. شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» نیز ماهیت فتنه را به خوبی نمایان ساخت.
تعداد بازدید از این مطلب: 265
برچسب‌ها: فریدون، ملاوردی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
نظرات
ما علی‌رغم تلاش تکفیری‌ها، نخواهیم گذاشت آرمان فلسطین به حاشیه برود.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دو مبنا دارد، یکی آنکه مردم خودشان هم در مصاحبه با خبرنگاران گفته‌اند که ما ظلم‌ستیزیم، ضد ظالمیم و این وصیت مولایمان علی (ع) است.
 
وی افزود: دومین مبنا این است که امت اسلام یک امت واحده است، سرزمینی از سرزمین های مسلمانان 67 سال پیش زیر سلطه اشغالگران قرار گرفت، ما یک امت واحده هستیم و نمی‌توانیم درد و آوارگی آنها را احساس نکنیم و نبینیم، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به این معناست که هر چند از دست ما کار اجرایی ساخته نیست اما اجازه نمی‌دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود، فلسطین یک مسئله بین‌المللی اسلامی است. ما اجازه نمی‌دهیم فلسطین به مسئله عربی تبدیل شود.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 20 خرداد 1395
نظرات
گروه سیاست مشرق - روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

******

نامزدی یک ایرانی برای ریاست‌جمهوری آلمان/ اقدام جدید آمریکایی‌ها علیه سپاه قدس/ تیراندازی در آبادان و انفجار در سیستان‌وبلوچستان/ افطاری دادن در شهرداری تهران ممنوع شد/ معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال زندانی شدکیهان

گزارش مستند کیهان بازی نفاق جدید را به هم ریخت

گزارش کیهان در افشای پشت پرده بازی محافل رسانه‌ای دولت با حاشیه‌ها و فراموشی وعده‌ها، این محافل را به تب و تاب انداخته است.

کیهان در گزارش «فراموشی وعده‌ها در پیچ و خم حاشیه‌ها» تصریح کرد که ملاقات برادر رئیس جمهور و امثال صفدر حسینی با یک مجرم آزاد شده فتنه 88 یا بزرگ‌نمایی رسانه ای شجریان و اظهار حسرت نسبت به پخش نشدن آواز ربنای شجریان از سوی روزنامه ایران، بازی‌های سرگرم کننده در جهت فراموشی وعده رونق و گشایش اقتصادی به واسطه بستن با کدخدا (آمریکا) است چه اینکه با وجود امتیازهای واگذار شده بی‌شمار در برجام به غرب، کمترین اتفاقی در حوزه اقتصاد و کسب و کار رخ نداده و حالا که مردم در حال مطالبه هستند، افراطیون با امثال شجریان و تاج‌زاده می‌خواهند موضوع و مسئله اصلی را به فراموشی بسپارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات
در انتخابات اخیر ریاست مجلس، اصلاح‌طلبان بیش از هر چیز چوب زیاده‌خواهی و تحلیل‌های غیرواقعی خود را خوردند، آنان که تا قبل از انتخابات، آرزوی بازگشت به حاکمیت را در سر می‌پروراندند به‌واسطه موارد مذکور و توهم بالا، سطح و وزن خود را در قامت ریاست مجلس تصور کردند و در نتیجه عارف «بازنده انتخابات با نسبت بسیار زیاد» گردید.

آفتاب یزد: کرباسچی، عبدی و زیباکلام منافق‌اند

گروه سیاسی مشرق - پس از مدت‌ها بحث پیرامون ریاست مجلس، نهایتاً انتخابات ریاست موقت مجلس با پیروزی علی لاریجانی به پایان رسید و در مجموع نیز سه چهارم اعضای هیئت‌رئیسه موقت به فراکسیون ولایت اختصاص یافت؛ در همین رابطه اصلاح‌طلبان که پیش از انتخابات مجلس دچار تشتت آرای جدی در خصوص گزینهٔ ریاست بودند پس از شکست در انتخابات و رو شدن مشت خالی‌شان، هر چه بیشتر اختلافات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
نظرات
رئیس جمهور گفت: آرای مردم صدها جلد کتاب حرف و سخن و رهنمود برای همه ما دارد.
انتخابات بسیار معناداری در ایران انجام شد/ آرای مردم صدها جلد کتاب حرف و رهنمود برای همه ما داردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌السلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سومین همایش بین‌المللی خودرو که امروز سه‌شنبه (11 اسفند ماه) در محل اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به حماسه 7 اسفند ماه  گفت: از ملت بزرگ ایران برای حضور هوشمندانه در انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنم. 

 

وی ادامه داد: انتخابات همواره دمیدن روح جدید در  کالبد جامعه برای حضور و حرکت پرشتاب تر در مسیر توسعه و رفاه جامعه بوده و هست،کشوری که انتخابات و صندوق رای ندارد قطعا پرنشاط و زنده نخواهد بود. 
 
رئیس جمهوری با اشاره به شرایط حساس در منطقه  گفت: ملت ایران در این شرایط خاص به صورت گسترده در انتخاباتی رقابتی سالم شرکت کردند و همانطور که قبل تر گفتیم نتیجه انتخابات و ترکیب مجلس هر طور که باشد دولت خود را موظف به احترام به آن می‌داند.
تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات
حاج فرج با کلی کار ناتمام رفت و مخاطبان ایرانی و مسلمان خود را در سراسر خاورمیانه از بازروایی راستین قصص قرآنی‌اش مسرور می‌شدند ناکام گذاشت، زهر این ناکامی، همچون تیغه دو سویه است، نیمی از آن او و نیمی از آن ما.

گروه فرهنگی مشرق- تلخی خبر وفات حاج فرج سلحشور چون زهر هلاهل است، گویی جوانی بیست و اندی ساله و ناکام از جهان زندگان رخت بر بربسته است. والله این واژه ناکام در فرهنگ ما کاربرد درستی ندارد که برای هر جوانی که در ایام سبز زندگی با دارفانی وداع می کند به کار برده می شود.

برای هر هنرمندی چون حاج فرج که کوله ساخت سریال موسی (ع) را بر زمین گذاشت و رفت، هر سن و سالی مصداق جوانی است. جوانی هر هنرمندی زمانیست که کوله و توشه اش برای به ثمر رسیدن فراهم است اما به مقصد و ثمر نمی رسد، مثل علی حاتمی که پروژه فیلم محمد (ص) به ثمر نرسید پهلوانش تختی اش به ثمر نرسید.

انخاب

تعداد بازدید از این مطلب: 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394
نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور امشب 5 اسفند در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی انتخابات 7 اسفند پرداخت.

 
رحمانی فضلی وزیر کشور در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر این که عملکرد دستگاه های اجرایی را در عرصه انتخابات چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در حوزه اجرایی هیچ مشکلی نداریم لذا آمادگی کاملی در کل کشور برای برگزاری انتخابات از سوی همه دستگاه های اجرایی وجود دارد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه امنیتی هیچ گزارشی که موجب نگرانی و دغدغه شود وجود ندارد، گفت: نظم و انضباط کاندیداها، احزاب و گروه ها و دستگاه های مختلف را تاکنون شاهد هستیم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا تعرفه ها به مقدار لازم چاپ و ارسال شده است گفت: صندوق ها، مهر ها و تعرفه ها آماده اند لذا همه تعرفه ها به فرمانداران داده شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394
نظرات
در این ویدئو خداحافظی فرانسوی گلوریا هاردی بازیگر نقش رها سریال کیمیا با بینندگان را مشاهده خواهید کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1394
نظرات
نیویورک در سکون کامل فرو رفته است. نیروهای امدادی و پلیس، پل‌ها، تونل‌ها و بسیاری از بزرگراه‌ها را بسته‌اند و آمدوشد خودروها جز در شرایط اضطرار ممنوع اعلام شده و نیوجرسی در همسایگی نیویورک هم درگیر امواج خشمگین اقیانوس است.

گروه بین‌الملل مشرق- بارش شدید برف و وزش بادهای شدید از چند روز پیش از ایالات شرقی آمریکا آغاز شده و موجب شکل‌گیری کولاکی عظیم شد که در 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. اداره هواشناسی آمریکا از نزدیک به 85 میلیون نفری که در مسیر طوفان زمستانی شرق آمریکا قرار دارند خواست تا در منازل خود بمانند. با این حال، تاکنون دست کم 19 نفر (طبق آخرین اعلام رویترز) در حوادث ناشی از طوفان بارندگی، از جمله حوادث رانندگی، جان خود را از دست داده‌اند. این فاجعه، ده‌ها هزار مسافر را سرگردان کرده و به مسدود شدن راه‌های ارتباطی درون و بیرون شهری منجر شده است. کارشناسان آمریکایی انتظار دارند که شرایط بد جوی حداقل تا ظهر روز یکشنبه (24 ژانویه / 4 بهمن) ادامه یابد که با بارش بیشتر برف همراه خواهد بود.

سرمای بی‌سابقه از از نیویورک

تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1394
نظرات
رویترز در گفتگو با همسر سابق عابدینی، به موضوع ملاقات قریب‌الوقوع این زوج پرداخته است؛ مواجهه‌ای که شریعت‌پناهی به هیچ‌عنوان دوست ندارد اتفاق بیفتد. او بازسازی زندگی از دست‌رفته را سخت می‌داند؛ یک زندگی مملو از آزار و اذیت جنسی، روحی، روانی با مردی که به تصاویر مستهجن و غیراخلاقی اعتیاد داشته است.

گروه بین‌الملل مشرق - چندی پیش پس از تأیید اجرایی شدن برجام، چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی (و یک آمریکایی) در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی و در چارچوب مبادله زندانیان با آمریکا آزاد شدند. از میان این چهار نفر، تنها کسی که همسرش عملا به پیگیری کارها و امور وی در دوران حبس در ایران و استقبال از وی در زمان پس از آزادی هیچ میلی نداشت، «سعید عابدینی» بود. اخیرا، «نغمه شریعت‌پناهی» که پیش‌تر در مورد فساد اخلاقی همسر جاسوس‌اش نکاتی را بیان نموده بود، جزئیات بیشتری را در این رابطه فاش کرده است.

سعید سرتاسر فساد و بداخلاقی بود /// در حال انجام ///

تعداد بازدید از این مطلب: 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نظرات
دختر "عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه سابق عربستان با انتشار فیلمی از محل اقامت اجباری اش در یکی از کاخ های سلطنتی در شهر "جده" طرفداری خود را با شهید "شیخ نمر باقر النمر" اعلام کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی "پانورامای خاورمیانه" گزارش کرد،دختر "عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه سابق عربستان با انتشار فیلمی از محل اقامت اجباری اش در یکی از کاخ های سلطنتی در شهر "جده" طرفداری خود را با شهید "شیخ نمر باقر النمر" اعلام کرد.

گفتنی است، شمار زیادی با مشاهده این فیلم در شبکه های اجتماعی این امر را رفتاری بر حق دانستند به ویژه از سوی دختر خاندان آل سعود که تمام مخالفان اش را اعدام می کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نظرات
یک افسر نیروی دریایی، برای سفر به جهان و گرفتن این تصاویر زیبا استعفا داد.

 یک افسر نیروی دریایی به نام لوک عکس های بسیار زیبایی از جهان گرفته است و برای این کار، زندگی حرفه ای خود در نیروی دریایی را کنار گذاشته است.

تصاویر زیر تعداد کمی از کارهای این نظامی بازنشسته و خوش ذوق است.

Amsterdam, Netherlands

این تصاویر باورنکردنی را یک نظامی بازنشسته گرفته است+ تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 268
موضوعات مرتبط: سرگرمی , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
نظرات
مصرف داخلی نفت در عریستان در حال افزایش است. تقاضای داخلی این کشور تا سال 2030، احتمالاً به حدود 8.2 میلیون بشکه در روز خواهد رسید. این در حالی است که عربستان قبل از جشن صدمین سالگرد تأسیس نظام پادشاهی در سال 2032، به واردکننده نفت تبدیل خواهد شد.

گروه بین‌الملل مشرق- گذر زمان به سود عربستان سعودی نیست و این کشور دیگر نمی‌تواند دست روی دست بگذارد. سعودی‌ها با یک بمب ساعتی اقتصادی مواجه هستند که اگر خنثی نشود، منفجر خواهد شد و اثرات شدید و احتمالاً جبران‌ناپذیری، هم در سطح ملی و هم بین‌المللی بر این کشور می‌گذارد. سقوط قیمت نفت[1] در سال‌های 2014 و 2015، منبع اصلی (77[2] تا 88[3] درصد) درآمد عربستان را با مشکل مواجه کرده است. این کشور طی دو سال گذشته کسری عظیمی را در بودجه خود اعلام کرده، و برای اولین بار از سال 2007[4]، دولت مجبور شده است به ذخایر ارزی و اوراق قرضه خود در خارج از کشور متوسل شود.

عربستان «بمب ساعتی اقتصادی» در آستانه انفجار/ کشوری که در کم‌تر از دو دهه واردکننده نفت می‌شود/

تعداد بازدید از این مطلب: 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
نظرات
مهدی هاشمی 147روز از زمانی که مهدی هاشمی پشت میله‌های زندان رفته است گذشته اما این محکوم گویا هنوز رد مال و جزای نقدی ۱۱ میلیون دلاری خود را پرداخت نکرده است.

 به گزارش مشرق، مهدی هاشمی پس از آنکه در تاریخ 2 مهر ماه 91 به کشور بازگشت پروسه رسیدگی به پرونده‌اش از همان زمان کلید خورد.

مهدی هاشمی فردای همان روز یعنی 3 مهر 91 در حالی که خود را به دادسرای قاضی مقدس معرفی کرده بود با نظر بازپرس پرونده بازداشت شد.

اما این فرد نهایتاً پس از گذشت 87 روز از بازداشت موقت با قرار دادن وثیقه از زندان آزاد شد و درست 20 روز بعد یعنی زمانی که 107 روز از آغاز رسیدگی به پرونده وی گذشته بود در تاریخ 20 دی ماه برایش کیفرخواست صادر شده و این پرونده آماده ارسال به دادگاه شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 12 دی 1394
نظرات
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست در صفحه تلگرامی خود شما را به چالش «دمای 18 درجه» دعوت کرد و تصاویر نامه نگاری‌های انجام شده در این باره را منتشر کرد.
 
محسنی///
 
رییس سازمان محیط زیست در این نامه‌ به معاونان ریاست‌جمهوری، وزرای وزارتخانه‌ و استانداران سراسر کشور تاکید کرد: «نظر به افزایش میزان آلودگی هوا در روزهای اخیر در کلانشهرها و دیگر شهرهای کشور و لزوم کاهش میزان مصرف انرژی که تاثیر بسیار زیادی در تولید آلودگی در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و اداری دارد و در اجرای مفاد بخشنامه اخیر معاون اول رئیس‌جمهور و ماده 150 قانون برنامه پنجم خواهشمند است دستور فرمایید در فصل زمستان ضمن انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها، دمای فضاهای بسته، ساختمان‌های تابعه در کل کشور طی ساعات کاری در اتاق‌ها از 21 درجه و در راهروها و فضاهای سرپوشیده از 18 درجه سانتی‌گراد بیشتر نبوده و از روشن بودن دستگاه‌های گرمایشی و مصرف‌کننده سوخت در روزهای تعطیل جداً خودداری شود.»
تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
نظرات
این روزها در کنار ابرهای سیاهی که تهران را فرا گرفته، یک سوال مهم وجود دارد؛ مردم چه عوامل یا کسانی را مسئول آلودگی آزار دهنده هوا می دانند؟

به گزارش مشرق، آلودگی هوا در تهران به اوج خود رسیده است؛ این را دیگر به راحتی از ندیدن برخی ساختمان های بلند و کوه های شمال پایتخت فهمید.

«سردرد» دائمی به دلی آلودگی هوا این روزها جز لاینفک زندگی تهرانی ها و ساکنین برخی کلان شهرهای کشور شده است؛ دردی که البته برخی مسئولان یا از آن بی خبرند و یا ترجیح می دهند که خود را بی خبر نشان دهند.

در کنار ابرهای سیاهی که این روزها تهران را فرا گرفته، یک سوال مهم وجود دارد؛ مردم چه عوامل یا کسانی را مسئول آلودگی آزار دهنده هوا می دانند؟

موسسه نظر سنجی دانش نوین ایرانیان(دانا) در جدید ترین نظرسنجی خود اقدام به بررسی نظرات شهروندان تهرانی درباره «آلودگی هوای پایتخت» پرداخته است.

بر اساس این نظرسنجی، نزدیک به 55 بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که «علت اصلی آلودگی هوای تهران را چه می دانید؟» اظهارداشته اند که «خودرودها»اصلی ترین عامل آلودگی هوای تهران هستند.

کارخانجات و صنایع و بنزین غیراستاندارد، بی کیفیت و ناسالم، رتبه های دوم و سوم را در آلوده کردن هوای تهران از دیدگاه شهروندان تهرانی دارند.

خودروهای تک سرنشین، خودروهای غیراستاندارد،  پدیده وارونگی هوا، موتور سیکلت ها و جمعیت زیاد نیز در رتبه های بعدی علل آلودگی هوای تهران از نظر شهروندان قرار عنوان شده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
نظرات
9 دی ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم بیست‌ساله‌ای بود که دشمن با زمینه‌سازی و تهاجم فرهنگی می‌خواست نظام را متلاشی کند و ولایت‌فقیه را درهم بشکند و ملت ایران با بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی و حرکت به‌موقع وارد عرصه شد و بساط دشمن را به هم ریخت.

فتنه‌های جدید در راه است/ نقوی: ۹ دی «زیباترین و باشکوه‌ترین» تجلی بصیرت دینی ملت ایران است/ جوانان در 9دی ثابت کردند نمی‌گذارند توطئه‌های دشمنان در کشور موفق شود/ بسیاری از تحریم ها و فشارهای اقتصادی مولود فتنه ۸۸ بود/ ضرورت ریشه یابی و چرایی ۹ دی / 9دی روز اعلام دلبستگی و وفاداری مردم به دستاوردهای انقلاب بودبه گزارش مشرق،  حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

به همین مناسبت برخی از مسوولان و سیاسیون اظهاراتی در پاسداشت یوم الله 9 دی داشته اند که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

حسینی: حماسه ۹ دی دوستان انقلاب را امیدوار و دشمنان را مأیوس کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
نظرات
نماینده چناران و طرقبه با اشاره به مشکلات موجود میان شرکت پدیده و سهامداران آن، راه‌حل‌های بدست آمده را تشریح کرد.
"محمد دهقان" نماینده چناران، طرقبه و شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با بیان اینکه بنده به همراه سه نماینده دیگر تقریبا هر هفته برای حل مسئله پدیده و سهام‌داران آن جلساتی را برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: شرکت پدیده در دولت گذشته با حمایت مسئولان وقت، کار خود را بدون اخذ مجوزهای لازم آغاز کرد تا در آینده بتواند هم‌زمان با پیشرفت کار مجوزهای لازم را دریافت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: طبیعتا شرکت پدیده هم بدون اخذ مجوز از وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری (اگرچه بخشی از پروانه خود را گرفته بود) و دستگاه‌های دولتی با حمایت مسئولان وقت کار خود را پیش برد.

تعداد بازدید از این مطلب: 174
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
نظرات
در اینجا به تاثیرات منفی استفاده از سیر چینی بر سلامتی اشاره کرده‌ایم و راه‌هایی برای تشخیص سیر چینی از سیر ایرانی را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید مصرف سیرهای چینی را هر چه سریع‌تر متوقف کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بیش از 80 درصد سیری که به قسمت‌های مختلف جهان فروخته می‌شود از کشور چین می‌آید. اکثر افراد فکر می‌کنند که سیر از کالیفرنیا، پایتخت رویش سیر در جهان می‌آید اما در واقعیت این طور نیست و از چین می‌آید. حتی در بیشتر موارد سیر ارگانیک یا آلی نیز از چین، کشوری که به روش‌های صدور گواهی‌های ارگانیک بودن محصولات آن اعتباری نیست می‌آید.
 
سیرهای چینی سفیدرنگ‌تر و سبک‌تر از سیرهای ایرانی هستند.  بر اساس یافته‌های انجمن صنعت سیر، سیرهای چینی با مواد شیمیایی اسپری و رنگ می‌شوند تا از این طریق از جوانه زدن آن‌ها جلوگیری شود و حشرات و ماده گیاهی آن از بین برود. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
نظرات
سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست؛ "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، هفته گذشته در مرکز تجارت جهانی مسکو نطق سالانه خود را در برابر هزار و 400 خبرنگار ایراد کرد و به توضیح و شرح سیاست‌های خارجی، اهداف بلند مدت برای روسیه و راهکارهای مبارزه با فساد اقتصادی پرداخت. نکته قابل توجه در این سخنرانی، برخی توضیحات وی درباره زندگی خصوصی و دختران 30 و 29 ساله‌اش بود زیرا پوتین به ندرت درباره خانواده خود صحبت می‌کند.
 
عکسهایی از زندگی خصوصی پوتین/ رئیس جمهوری که بوتاکس می‌کند!
 
رئیس جمهور روسیه درمورد ماریا 30 ساله و کاترینا 29 ساله گفت: دو دخترم در روسیه زندگی می‌کنند و هرگز در کشوری خارجی اقامت دائم نداشته‌اند. هر دو در دانشگاه‌های روسیه تحصیل کردند و من به آنها افتخار می‌کنم. ماریا و کاترینا تحصیلشان را در روسیه پیگیری می‌کنند و همین جا به کار مشغول هستند. دخترهای من به 3 زبان پرکاربرد اروپایی تسلط دارند و حتی یکی از آنها به دو زبان شرقی نیز آشنایی دارد. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
نظرات

انتخابات دهم؛ پایان 28 سال نمایندگیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران: محمد رضا باهنر یکی از با سابقه ترین افراد 28 سال گذشته مجلس شورای اسلامی از حضور در دهم دوره انتخابات مجلس امتناع کرد. فردی که برخی او را به سلطان لابی مجلس برای حل و فصل تصمیمات و برخی مشکلات می دانند و حالا رویگردانیش از مجلس دهم، قطعا معانی سیاسی زیادی خواهد داشت.

دیروز در حالی آخرین روز ثبت نام داوطلبین دهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا شامگاه ادامه یافت که خبر حضور محمدرضا باهنر تا آخرین ساعات شب گذشته از سوی خبرنگاران در فرمانداری و وزارت کشور پیگیری می‌شد. خبری که در میان خبرها و حاشیه‌های روز گذشته، حضور نیافتن محمدرضا باهنر در ستاد انتخابات را به یکی از پدیده‌های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بدل کرد.
 
امتناع محمد رضا باهنر از حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاید روایت‌های متفاوتی را به همراه داشته باشد، اما پیش از آن نباید این نکته را فراموش کرد که وی جزو ائتلاف اولیه اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم هم نیز بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
نظرات
در نهایت با مردی ازدواج کردم که وضعیت مالی بسیار خوبی داشت، ولی 20 سال از من بزرگتر بود.
پسران و دختران پولدار مناسب ازدواج هستند؟به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ازدواج یک امر مقدس و مهم‌ترین تصمیم در زندگی هر فردی است، که او را وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌کند. تشکیل زندگی مشترک و ورود به دنیای دو نفره و خانواده‌ای سالم، متعادل و پایدار مانند هر امر مهم دیگری به تفکر منطقی نیازمند است.
 
* آیا شاخصه‌های اقتصادی جایگزین ارزش اخلاقی می شود؟
 
امروزه با تغییر معیارهای ازدواج در جوانان، برخی مهم‌ترین مقیاس برای زندگی مشترک را پول می‌دانند و اعتقاد دارند که داراریی مالی ،حلال همه مشکلات است و تمام شاخصه‌های اقتصادی را جایگزین ارزش اخلاقی می‌کنند. برخی از جوانان برای رهایی از مشکلات به دنبال ازدواج با شخصی می‌گردند که دارای وضع مالی مناسب است. این گروه از جوانان با این باور نادرست ازدواج می کنند که اگر همسری ثروتمند داشته باشند می‌توانند چشم روی تمام واقعیت‌های تلخ زندگی مثل فقر، بی‌سوادی والدین و نداشتن موقعیت اجتماعی ببندند و جایگاه خوب و قابل قبولی در جامعه و بین آشنایان کسب کنند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
نظرات
رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام ولادت حضرت مسیح(ع) در منزل خانواده شهدای مسیحی حضور یافتند.
رهبر معظم انقلاب در منزل خانواده شهدای مسیحی حضور یافتندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر اثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام ولادت حضرت عیسی علیه‌السلام در منزل خانواده‌ شهدای مسیحی حضور یافتند.
 
روایتی از متن و حاشیه‌های این دیدار فردا (یکشنبه) منتشر خواهد شد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
نظرات
میزان واردات به مناطق آزاد و ویژه در 8 ماهه نخست امسال بیش از 4.3 میلیارد دلار بوده، در حالی که صادرات این مناطق فقط 683 میلیون دلار بوده است و همچنين میزان واردات در 10 منطقه آزاد و ویژه‌ای که بالاترین حجم تجارت خارجی را در 8 ماهه نخست امسال داشته‌اند، فاصله بسیار زیادی با صادرات این مناطق دارد.
واردات مناطق آزاد و ویژه 6 برابر صادراتگروه اقنصادي مشرق- آمار هشت‌ماهه گمرک نشان می‌دهد واردات کالا به مناطق آزاد و ویژه بیش از 6 برابر صادرات از این مناطق است.
 
طی دو هفته اخیر، جار و جنجال زیادی درباره رای منفی مجلس به لایحه دولت برای افزایش تعداد مناطق آزاد و ویژه به پا شد.
 
دولت طی یک سال گذشته چند لایحه درباره ایجاد 12 منطقه ویژه اقتصادی و 7 منطقه آزاد به مجلس ارائه کرد که نمایندگان مجلس نیز 68 منطقه ویژه به آن اضافه کردند.
 
سرانجام این چند لایحه در مجلس تجمیع و به یک لایحه تبدیل شد؛اما با وجود تلاش فراوان نمایندگان موافق و ابراز حمایت دولت، با انتقادات کارشناسی چهره‌های اقتصادی بهارستان این لایحه به تصویب مجلس نرسید.
 
با این وجود، نمایندگان موافق لایحه تشکیل مناطق آزاد و ویژه جدید از پای ننشسته‌اند و همچنان به دنبال طرح مجدد این لایحه در صحن مجلس هستند.
تعداد بازدید از این مطلب: 278
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
نظرات
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان در مورد وضعیت فرزندش توضیحاتی را ارائه کرد.

آیت‌الله هاشمی: جلوی اعتصاب غذای مهدی را گرفتمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌‌ای با روزنامه ارمان در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فرزندش "مهدی هاشمی" در زندان اوین اظهار داشت: مهدی در زندان است ولي به هر تقدير از زندان راضي است. براي اينكه در آنجا به امور خود و ديگران مي‌پردازد. او مي‌خواهد دكترايش را تمام ‌كند. مهدي دو دكتراي نيمه تمام دارد كه يكي در آكسفورد و يكي هم در تهران است. مطالعات فراواني هم دارد. در آنجا كه هست، معمولا فقراي زنداني هستند و به آنها كمك مي‌كند و در حد توان سعي مي‌كند نيازهايشان را مرتفع كند، از ما و رفقايش كمك مي‌گيرد و به آنها كمك مي‌كند. آنها را با هم متحد و همه را سر يك سفره جمع كرده است. زندان هم مشكل دارد و همين الان وسايل گرمايشي زندان خاموش و سرد است و از لحاظ سوخت مشكل دارد كه مهدي در حال تلاش است تا مشكل را حل كند. در زندان سرگرم است. خوشبختانه الان زنداني‌ها تلفن دارند و هر وقت كه بخواهند، مي‌توانند تماس بگيرند و ما از او بي‌اطلاع نيستيم. اخيرا سه روز به او مرخصي دادند كه تازه برگشت. آنقدر كه براي ما سخت است، براي او سخت نيست و صبر و تحمل مي‌كند.

تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
نظرات
آلودگی هوای تهران بازهم مدیریت رئیس سازمان محیط زیست را زیر سئوال برده است؛ مدیریتی که یا آلودگی را انکار می‌کند و یا راه‌‌حل عاجل در این مواقع را کنار آمدن و بیرون رفتن از دایره بحران زیست محیطی عنوان می‌کند.

مدیریت ابتکاری که می‌گوید مردم با آلودگی‌ها باید کنار بیایند/ انکار بحران‌های زیست محیطی تا کی؟گروه سیاسی مشرق – هفته گذشته آلودگی هوای تهران را باران شست اما با شروع هفته نو بازهم شهروندان پایتخت‌نشین شاهد آلودگی بیشتری هستند که باعث شده مدارس یک روز تعطیل شوند و گفته می‌شود که به دلیل تشدید آلودگی هوا احتمال ادامه تعطیلی‌ها تا پایان هفته وجود دارد.[1] آلودگی‌هایی که همچنان مدیریت معصومه ابتکار در سازمان محیط‌زیست را در کنار دیگر بحران‌های زیست‌محیطی زیر سؤال می‌برد.

ابتکار در ابتدای مدیریتش بنزین‌های آلوده را ازجمله موارد مهمی که موجب آلودگی هوای تهران می‌شود برمی‌شمرد و بیان می‌داشت که «رویکرد دولت یازدهم شفاف‌سازی در مورد موضوع و حل بحران آلودگی هوا از طریق برنامه مدون عملیاتی و حذف بنزین آلوده پتروشیمی است.»[2] اما پس از حذف بنزین‌ها نیز آلودگی هوای تهران رفع نشد تا ابتکار در سخنانی عجیب در حضور اعضای شورای شهر تهران چاره کار را رفتن و کوچ از تهران برای در امان ماندن از این معضل عنوان کند و بگوید: «ما همه نگران کودکان خود هستیم راه‌حل عاجل بیرون رفتن از تهران است.»[3]

حال به نظر می‌رسد که با تعطیلی مدارس تهران تنها راه‌حل وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان محیط‌زیست همان نسخه دو سال گذشته ابتکار یعنی خارج شدن از تهران و ماندن در خانه‌هاست که اینگونه آموزش و پرورش تعطیلی مدارس را اعلام می‌کند.

مدیریت ابتکاری که می‌گوید مردم با آلودگی‌ها باید کنار بیایند/ انکار بحران‌های زیست محیطی تا کی؟البته نسخه ساختن و کنار آمدن با بحران محیط‌زیست ازجمله راه‌حل‌های متداول این سازمان است که نه‌تنها در شهر تهران بلکه درباره دیگر بحران‌های زیست محیطی به‌ویژه در بحران ریز گردها در خوزستان و اهواز از سوی ابتکار مطرح شد. در همین باب ابتکار در همایش روز جهانی آسم که اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، آب پاکی را بر روی دست مردم ریخت و گفت: «در موضوع گردوغبار هیچ مسئولی نمی‌تواند به مردم وعده دهد که این مشکل تا چند سال آینده حل می‌شود و مردم باید با مشکل گردوغبار کنار بیایند.»

تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
نظرات
گوشه‌ای از فصل دوم برنامه «خندوانه» شبکه نسیم گلچین شده و به مدت دو ساعت در بلندترین شب سال پخش می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394
نظرات

15تکنولوژی برتر نظامی که به زودی رونمایی می‌شوند+ تصاویر

اکثر تکنولوژی های برتری که در جریان زندگی امروز ما قرار دارند با اهداف نظامی طراحی و تولید شده اند و حالا 15 تکنولوژی آینده را معرفی می کنیم.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بودجه های کلانی که به مراکز تحقیقاتی نظامی اختصاص می دهند بستر مناسبی برای رشد تکتولوژی های روز دنیا فراهم می آورد.
 
یکی از مراکز تأثیر گذار در امر طراحی و ساخت پیشرفته ترین ادوات دفاعی و نظامی سازمان پروژه ‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی یا «دارپا» در آمریکا است، این مرکز نقش گسترده ای در پیشرفت های نظامی و اختراع جنگ افزارها در جهان داشته و در نظامی تر شدن دنیا سهم قابل توجهی دارد، اگرچه بسیاری از اختراعات این سازمان در حوزه های غیر نظامی نیز بکار گرفته می شود.
 
دارپا در بسیاری از تجهیزات مهم مانند GPS ٬ اینترنت و ساخت هواپیمای رادارگریز دست داشته و همواره در حال توسعه و تکمیل این تکنولوژی ها و سیستم های نظامی یا اطلاعاتی و جاسوسی خود است که باعث می شود تأثیر گسترده ای در خارج از میدان نبرد داشته باشد. در این گزارش به برخی از پروژه های مهم و فعال دارپا نگاهی انداخته و برخی از حیرت آورترین سیستم های آنها را که در حال کار روی آن هستند مورد بررسی قرار داده ایم.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای برخی مقامات آمریکایی گفت: ایران در سال های گذشته قربانی حملات جدی سایبری نظیر استاکس نت بوده ، ولی این حملات غیرقانونی را با حملات متقابل سایبری پاسخ نداده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات
ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور و نقش پسر رئیس‌جمهور دیگری در دعواهایش با رئیس مجلس را در این گزارش بخوانید.

حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان - فرزندان سه رئیس‌جمهور کشورمان در مقاطعی کمابیش در امور سیاسی کشور نقش داشته‎‌اند بعضی از آنها هم اصلا به عرصه سیاست وارد نشده‌اند. در این میان شاید بتوان فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سال‌های 68 تا 76 رئیس‌جمهور ایران بوده است را به عنوان سیاسی‌ترین فرزندان روسای جمهور ایران معرفی کرد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که دو دوره پیاپی از 1368 تا 1376 رئیس‌جمهور ایران شد، دارای 5 فرزند است؛ فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر که از میان آنها فائزه و مهدی سیاسی‌ترین و حاشیه‌سازترین فرزندان آیت‌الله هاشمی محسوب می‌شوند.

 

** فاطمه هاشمی و پیش‌روی تا چند قدمی زندان 

فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۳۸ متولد شد. فعالیت‌های سیاسی فاطمه هاشمی نسبت به سایر فرزندان خانواده هاشمی کمتر است، اما وی هر از گاهی و به فراخور حواشی ایجاد شده برای خانواده‌اش وارد میدان می‌شود‌. البته فاطمه هاشمی در اوایل انقلاب فعالیت بیشتری در حوزه سیاست داشت و در آن زمان حزب اعتدال را نیز تاسیس کرد.

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ در بنیاد بیماری‌های خاص آغاز کرد. در سال ۱۳۷۷، فدراسیون ورزشی بیماران خاص تاسیس و تحت نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار گرفت. وی در سال ۱۳۸۴ ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت اما با گسترش انتقادها در سال ۱۳۸۸ نسبت به خانواده‌اش از سمت خود استعفا داد و متن گلایه آمیزی منتشر کرد. جالب است وی با روی کار آمدن دولت روحانی اعلام کرد قصد ندارد دوباره به عرصه فعالیتهای دولتی بازگردد.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا فعالیت فیس بوکی عماد

فاطمه هاشمی در شهریور ۹۲ به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوای قضاییه و مقننه به دادسرا احضار و حدود یک ماه بعد برای وی قرار مجرمیت صادر شد. پرونده‌ وی به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال و در نهایت  موجب برگزاری دادگاه فاطمه هاشمی در دی ماه همان سال شد. خبرهای دادگاه وی برخلاف خبرهای دادگاه برادرش مهدی چندان رسانه‌ای نشد. فرزند اول آیت‌الله هاشمی در نهایت  به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد که اجرای آن به مدت دو سال معلق شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 2 آذر 1394
نظرات

سلامی هم بکنیم به جایگزین تلگرام!

 

 تلگرام پایان نیافته است اما گویا حاشیه ها دست از سر آن برنخواهند داشت، از الان گمانه ها درباره جایگزین آن داغ است...

 
تلگرام

تلگرام مهلت گرفت تا با رفع ایرادات به زندگی خود در میان فضای مجازی ایرانی ها ادامه دهد. این نرم افزار پیام رسان آمارهای زیادی از میزان مشارکت ایرانی ها را به خود اختصاص داده است حدود 12درصد از پهنای باند ایران به استفاده از این اپلیکیشن تعلق دارد، 12 الی 14 میلیون ایرانی عضو آن هستند و همچنین از کل کاربران تلگرام، 44 درصد از آن ملیت ایران است.
تلگرام موفق شد با ارائه امکانات منحصر به فرد خود نسبت به نمونه های مشابه همچون وایبر و واتس آپ، این نرم افزارها را سریع از دور خارج کرده و از رونق بیاندازد. کاری که زمانی واتس اپ و وایبر با نمونه های مشابه خود کردند البته فیلترلینگ همیشه به این روند کمک کرده است. در واقع دو عامل پیشرفت تکنولوژی و فیلترلینگ باعث شده است که قصه اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی در ایران پر فراز و فرود باشد.
متاسفانه این فراز و فرود کمتر متاثر از فعالیت های ایجابی و موثر داخلی بوده است بلکه فیلترینگ بیشترین حجم فعالیت را داشته و همیشه دم دست ترین عامل بوده است، یعنی قبل از هر گونه فعالیت و یا برنامه ریزی داخلی اولین گزینه و واکنش نسبت به تکنولوژی های رسانه ای فیلتر بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 528
موضوعات مرتبط: سرگرمی , اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات

6توصیه برای افزایش سلامت روانی کودکان

 

کودکان امانت های الهی هستند و والدین وظیفه دارند امانت دارهای خوبی باشند. در این راستا علاوه بر نیازهای جسمی کودکان باید به نیازهای روحی روانی آنها نیز توجه کنند.همیشه این تصور وجود دارد که مشکلات سلامت روحی مانند افسردگی یا اضطراب مخصوص بزرگسالان است. اما متاسفانه کودکان ما نیز از این مشکلات در امان نیستند.

 
سلامت روح و روانی کودکان

مشکل اینجا هست که کودکان به دلیل سن کم نمی توانند در خصوص مشکل خود حرف بزنند و قادر به کنترل مشکل شان نیستند. بنابراین نقش والدین و پزشک اطفال پررنگ تر می شود. والدین برای داشتن فرزندانی سالم باید علائم اختلالات روحی روانی را بشناسند تا در مواقع لازم از فرزندان خود حمایت کنند. چون هر نوع مشکل روحی روانی نیز باید مانند تمام مشکلات جسمی دیگر تحت درمان قرار بگیرد.در این مطلب چند توصیه برای افزایش سلامت روحی روانی کودکان داریم. لطفا با ما همراه باشید.

باب گفتگو با بچه ها را باز کنید

هر کودکی باید بتواند در خصوص احساسات و افکار خود صادق باشد و والدین نیز وظیفه دارند این احساسات را رسمیت بشناسند و از آنها غافل نشوند. به عقیده ی متخصصان زمانیکه کودکان در خصوص افکار و احساسات شان با شما صحبت می کنند نباید آنها را قضاوت کنید. کودکانی که به والدین خود اعتماد دارند به راحتی در خصوص شرایط روحی خود با آنها صحبت می کنند. این کار باعث می شود که احساس منفی شان آزاد شود و تکنیک های لازم را برای مقابله با این احساسات بیاموزند. برای ارتقای سلامت روحی روانی کودکان تان باب گفتگوی دو طرفه و بدون تنش را با آنها باز کنید تا بچه ها از احساسات درونی شان آزار نبینند و آنها را با شما در میان بگذارند.

اعتماد به نفس آنها را تقویت کنید

داشتن اعتماد به نفس بالا برای موفقیت در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. این احساس باید از دوران کودکی در وجود هر فرد پرورش پیدا کند. اگر فرزند شما برای شروع کارهای جدید همیشه در تردید یا هراس است یا به اندازه ی کافی مصمم به نظر نمی رسد امکان دارد که از یک اختلال در سلامتی روحی در رنج باشد.
یکی از روشها ارتقای اعتماد به نفس کودکان این است که تجربیاتی که به آنها کمک می کند تا بر ترس شکست یا قضاوت شدن غلبه می کند را در اختیار آنها بگذارید. آنها را از شکست نترسانید اما در عین حال خطرات را گوشزد کنید. به عقیده ی متخصصان داشتن تفریحاتی مانند چادر زدن در کوه، شرکت در کلاس های موسیقی یا کمک گرفتن از یک مربی خوب می تواند حال روحی بچه ها را بهبود ببخشید و سلامت روحی آنها را ارتقا بدهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
مدتی است که فضای مجازی و به خصوص نرم افزارهای تلفن همراه تبدیل به وسیله ای برای ترویج مطالب عجیب و غیر واقعی شده است.
وقتی دکتر شریعتی پس از مرگ سخن می‌‌گوید!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ فاطمه سیدی:
 
با روی کارآمدن نسل جدید تلفن‌های همراه گویا رابطه‌ها نیز از حالت سنتی خارج و سبک سوپرمدرن به خود گرفته است.این روزها اینترنت نقش پررنگی در زندگی بسیاری از افراد جامعه بازی می کند؛ فضایی که علیرغم امتیازات مثبتش گویا مجازی بودن آن عده‌ای را مجاز کرده تا دروغ  را در لباس حقیقت به دیگران عرضه کنند.
 
** وقتی پس از مرگ همچنان سخن می‌گویند
 
بسیاری از بزرگان و فرهیختگان جامعه اکنون در قید حیات نیستند با این حال روز‌ به روز برسخنان به جای مانده از این افراد افزوده می‌شود. عبارات نوظهوری که نقل محافل اجتماعی شده است و طرفداران و ارسال‌کنندگان زیادی نیز دارد. فرقی هم ندارد در چه زمینه‌ای باشد.
 
فضای مجازی را موجی از پیام‌هایی احاطه کرده است که نقل از دکتر شریعتی و حسین پناهی و... است. اما به راستی چه تعداد از این پیام‌ها از زبان خود این افراد است؟!
تعداد بازدید از این مطلب: 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در کاخ الیزه 2 ساعت بیشتر به طول نخواهد انجامید.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی وقضايی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به منظور قرائت ادامه دفاعيات توسط متهم پرونده آغاز شد.
 
بنابر اين گزارش تا کنون 5 جسله از دادگاه پرونده متهم نفتی برگزار شده که سه جلسه اول دادگاه که در تارخ 12،11 و13 مهر ماه تشکيل شدند به قرائت کيفر خواست توسط نماينده دادستان اختصاص پيدا کرد و دو جلسه بعدی دادگاه که در تاريخ 9 و10 آبان ماه برگزار شدند متهم نفتی 52 صفحه از دفاعيات 200 صفحه ای خود را قرائت کرد.
 
به گفته کوهپايه زاده وکيل مدافع متهم نفتی براساس قانون جلسه امروز نيز بايد به قرائت دفاعيات متهم اختصاص پيدا کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 248
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.











ا

تعداد بازدید از این مطلب: 292
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات

این مردهندی 39همسر دارد

چند رسانه‌ای > عکس - یک مرد 66 ساله‌ هندی 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.

به گزارش فرارو، تمام اعضای این خانواده‌ 167 نفره در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می‌کنند. ساختمانی که 100 اتاق داشته و در روستای کوهستانی در ایالت میزورام هند واقع شده است. گقتنی است این منطقه با برمه و بنگلادش مرز مشترک دارد.


زیونا چانا می‌گوید: «من در یک سال 10 بار ازدواج کردم.» همسران این مرد 66 ساله از یک خوابگاه در مجاورت اتاق خصوصی زیونا به طور اشتراکی استفاده می‌کنند. افراد محلی می‌‎گویند که او تمایل دارد همیشه هفت یا هشت زنش در کنارش باشند. پسران و همسرهایشان و تمامی فرزندانشان هم در اتاق‌های اختصاصی خود در همان ساختمان زندگی می‌کنند، اما آشپزخانه‌‎ آن‌ها مشترک است.

پرجمعیت ترین خانواده جهان + تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 262
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
 
 

 آلیستر کرولی

 آلیستر کرولی بزرگترین جادوگر قرن

آلیستر ادوارد کرولی (12 اکتبر 1875 تا 1 دسامبر 1947م.)، جستجوگر انگلیسی علوم خفیه، نویسنده ای پرکار، شاعر، اهل سرّ، ستاره شناس، آزمایش کننده ی داروهای روان گردان، لذت جو، طرفدار پر و پا قرص کوهنوردی و شطرنج، انقلاب گر در زمینه ی مسائل جنسی و منتقد اجتماعی بود. احتمالا امروزه بیش از هر چیز او را بخاطر نوشته هایش در علوم خفیه می شناسند. آثار مشهورش کتاب قانون (پایه ی فرقه ی سری ثلما و بیشتر فرقه های سری پس از آن) و جادو در تئوری و در عمل، می باشد.

 او در چندین و چند فرقه و گروه های جادوگری نقش های مهمی را ایفا کرد، از جمله فرقه های طلوع زرین، آرگنتوم استرومو اُتو. کرولی در دوران زندگی اش بسیار بدنام گشت و به او لقب “پست ترین مرد قرن” را دادند (البته ذکر این نکته به معنای تائید یا رد آن نمی باشد، چه اینکه کرولی تا آنجا که می دانم برای تمام اتهامات پاسخی دارد و مثلا برای جریان اخراج شدنش از سیسیل به جرم برگذاری مراسم شیطانی، سوء استفاده از کودکان و …، خودش می گوید که این تنها بدان علت بوده که عده ای که مراسم و کارهای او را نمی فهمیده اند پشت سرش شایعه پراکنی کرده اند و بعد با تغییر رژیم این شایعات در مسئولان جدید موثر افتاده و او را اخراج کرده اند یا در جریان اخراج شدنش از فرانسه می گوید که اخراج نشده بلکه به خاطر یک سو تفاهم مسئولان از تمدید مدت اقامتش امتناع کرده اند) .

فردی به نام آلیستر کرولی مدعی می شود در روز های هشتم، نهم و دهم آوریل سال 1904 میلادی و در شهر قاهره موجودی بر او ظاهر می شود که خود را آیواس می نامد. در آن سه روز و به هنگام ظهر آیواس بر کرولی ظاهر می شد و سخنانی را از طرف هور-پار-کرات (یکی از خدایان مصر باستان) بر او وحی می کرد که آقای کرولی این سخنان را تحت عنوان کتاب شریعت(قانون) به چاپ رساند.

 

 آیواس که توسط کرولی با زغال کشیده شده

تعداد بازدید از این مطلب: 1589
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
مناظره "آمریکا، دشمنی و نفوذ" با حضور حمید رسایی و صادق زیباکلام در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

زیباکلام: آمریکاستیزی جزء اهداف انقلاب نبوده است/ رسایی: روحانی هم به اندازه زیباکلام از برجام حمایت نکردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مناظره "آمریکا، دشمنی و نفوذ" با حضور حمید رسایی و صادق زیباکلام امروز در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

در ابتدای این مناظره، مجری فهرستی از اقدامات خصومت آمیز آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 37 سال اخیر را قرائت کرد.

** رسایی: آمریکایی‌ها هرگز به دنبال پیشرفت دیگر کشورها نیستند

رسایی نماینده مردم تهران در مجلس اظهارداشت: اگر 37 سال پس از انقلاب اسلامی را مرور کنیم و اقداماتی که در طول این مدت علیه ملت ایران انجام داده‌اند، به این نتیجه خواهیم رسید که هرگز آمریکایی‌ها در رابطه‌شان با کشورهای دیگر به فکر پیشرفت آنها نبوده و به دنبال استعمار و استثمارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
اقامت پادشاه سعودی در آنتالیا 18 میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت:متقاضیان خرید خودرو با وام می توانند از 18 آبان به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،در طرح اجازه خرید اسناد تجاری ارایه شده (ازجانب شرکت خودروساز) ناشی از فروش ‌مدت‌دار خودروی تولید داخل و ماشین آلات کشاورزی (کمباین و تراکتور) یا همان وام 25 میلیون تومانی خودرو، متقاضیان بجای بانک ها باید به نمایندگی های شرکت های خودروساز داخلی مراجعه کنند.

در این طرح، بانک عامل اسناد تجاری ناشی از فروش خودرو و ماشین آلات کشاورزی را تا سقف 250 میلیون ریال و حداکثر تا 80 درصد بهای فروش هر دستگاه در قالب عقد خرید دین با نرخ 16 درصد خریداری می‌کند که منابع مورد نیاز این طرح ازجانب بانک ‌مرکزی با نرخ سالانه 14 درصد برای بانک‌های عامل تامین می‌شود.

در این شیوه متقاضیان می‌توانند از تاریخ هجدهم آبان 1394 با مراجعه مستقیم به نمایندگی‌های مجاز نسبت به خرید دستگاه مورد نظر اقدام و بخشی از بهای دستگاه را به صورت نقد و مابقی را حداکثر تا 250 میلیون ریال (که بیش از 80 درصد بهای آن نباشد) در قبال ارایه اسناد تجاری (اقساط حداکثر 84 ماه با احتساب سالانه 16 درصد به صورت چک یا سفته) به نمایندگی مجاز پرداخت کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 254
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.
حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان - در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند.
 
اما در ایران و پس از انقلاب اسلامی همسران روسای جمهور چهره‌های شناخته شده‌ای نبوده و تاکنون هیچ یک از همسر هیچکدام از روسای جمهور مسئولیتی برعهده نگرفته‌اند اما قطعا در برخی مسائل سیاسی نقش اثرگذاری ایفا کرده‌اند چرا که در هر حال، همسر رئیس جمهور بوده‌اند.
 
علیرغم همسران روسای جمهور، همسران فعالان و شخصیتهای سیاسی دیگر غیر از رئیس دستگاه اجرایی در عرصه سیاست حضور فعال‌تری داشته‌اند به صورتی که به محض انتصاب همسرشان در مسئولیت جدید، آنها نیز چرخش داشته‌اند و در کنار همسر مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند.
 
- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی


عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در زمانی که وی رئیس مجلس و همچنین رئیس‌جمهور بود، چندان در عرصه سیاست کشور فعال نبود ولی در سالهای اخیر فعالیت وی و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش افزایش پیدا کرده است.

قرار است کتاب خاطرات عفت مرعشی به عنوان "پا به پای سر" که شرح رویدادهای مختلف زندگی مشترک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مرعشی است، بزودی منتشر شود. همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب به ماجرای دستگیری خود و همسر شهید مفتح توسط ساواک قم و بازجویی‌های شبانه اشاره کرده‌ است.

چرا بانوان رئیس جمهور در صحنه سیاسی کشور نقش آفرینی ندارند؟


اولین عکسی که از عفت مرعشی به صورت رسمی منتشر شد، مربوط به سال ۱۳۶۰ است؛ یعنی زمانی که وی به همراه همسرش آیت الله هاشمی رفسنجانی که در آن زمان ریاست مجلس را بر عهده داشت، به کره شمالی رفته بودند و با کیم ایل سونگ رهبر وقت کره شمالی و پدربزرگ رهبر فعلی این کشور عکس یادگاری گرفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
كی اف سی كه نيامده رفت حالا نام شهردار پايتخت را هم به ميان آورده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 152
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
عکسی از مصاحبه محمدرضا پهلوی با شبکه خبر در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به دوران میانسالی اش است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه خبر با حضور در پشت صحنه سریال معمای شاه، با حسین نورعلی بازیگر نقش محمدرضا شاه در دوران میانسالی مصاحبه کرد.

تصویر این بازیگر با گریم شاه مخلوع پهلوی که از شبکه خبر پخش شد، در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال و توجه عموم قرار گرفته است.



مصاحبه شبکه خبر با شاه+ عکس

تعداد بازدید از این مطلب: 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود