آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 234
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 694
بازدید ماه : 679
بازدید سال : 6079
بازدید کلی : 146388

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
نظرات
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان در مورد وضعیت فرزندش توضیحاتی را ارائه کرد.

آیت‌الله هاشمی: جلوی اعتصاب غذای مهدی را گرفتمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌‌ای با روزنامه ارمان در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فرزندش "مهدی هاشمی" در زندان اوین اظهار داشت: مهدی در زندان است ولي به هر تقدير از زندان راضي است. براي اينكه در آنجا به امور خود و ديگران مي‌پردازد. او مي‌خواهد دكترايش را تمام ‌كند. مهدي دو دكتراي نيمه تمام دارد كه يكي در آكسفورد و يكي هم در تهران است. مطالعات فراواني هم دارد. در آنجا كه هست، معمولا فقراي زنداني هستند و به آنها كمك مي‌كند و در حد توان سعي مي‌كند نيازهايشان را مرتفع كند، از ما و رفقايش كمك مي‌گيرد و به آنها كمك مي‌كند. آنها را با هم متحد و همه را سر يك سفره جمع كرده است. زندان هم مشكل دارد و همين الان وسايل گرمايشي زندان خاموش و سرد است و از لحاظ سوخت مشكل دارد كه مهدي در حال تلاش است تا مشكل را حل كند. در زندان سرگرم است. خوشبختانه الان زنداني‌ها تلفن دارند و هر وقت كه بخواهند، مي‌توانند تماس بگيرند و ما از او بي‌اطلاع نيستيم. اخيرا سه روز به او مرخصي دادند كه تازه برگشت. آنقدر كه براي ما سخت است، براي او سخت نيست و صبر و تحمل مي‌كند.

تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
نظرات
آلودگی هوای تهران بازهم مدیریت رئیس سازمان محیط زیست را زیر سئوال برده است؛ مدیریتی که یا آلودگی را انکار می‌کند و یا راه‌‌حل عاجل در این مواقع را کنار آمدن و بیرون رفتن از دایره بحران زیست محیطی عنوان می‌کند.

مدیریت ابتکاری که می‌گوید مردم با آلودگی‌ها باید کنار بیایند/ انکار بحران‌های زیست محیطی تا کی؟گروه سیاسی مشرق – هفته گذشته آلودگی هوای تهران را باران شست اما با شروع هفته نو بازهم شهروندان پایتخت‌نشین شاهد آلودگی بیشتری هستند که باعث شده مدارس یک روز تعطیل شوند و گفته می‌شود که به دلیل تشدید آلودگی هوا احتمال ادامه تعطیلی‌ها تا پایان هفته وجود دارد.[1] آلودگی‌هایی که همچنان مدیریت معصومه ابتکار در سازمان محیط‌زیست را در کنار دیگر بحران‌های زیست‌محیطی زیر سؤال می‌برد.

ابتکار در ابتدای مدیریتش بنزین‌های آلوده را ازجمله موارد مهمی که موجب آلودگی هوای تهران می‌شود برمی‌شمرد و بیان می‌داشت که «رویکرد دولت یازدهم شفاف‌سازی در مورد موضوع و حل بحران آلودگی هوا از طریق برنامه مدون عملیاتی و حذف بنزین آلوده پتروشیمی است.»[2] اما پس از حذف بنزین‌ها نیز آلودگی هوای تهران رفع نشد تا ابتکار در سخنانی عجیب در حضور اعضای شورای شهر تهران چاره کار را رفتن و کوچ از تهران برای در امان ماندن از این معضل عنوان کند و بگوید: «ما همه نگران کودکان خود هستیم راه‌حل عاجل بیرون رفتن از تهران است.»[3]

حال به نظر می‌رسد که با تعطیلی مدارس تهران تنها راه‌حل وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان محیط‌زیست همان نسخه دو سال گذشته ابتکار یعنی خارج شدن از تهران و ماندن در خانه‌هاست که اینگونه آموزش و پرورش تعطیلی مدارس را اعلام می‌کند.

مدیریت ابتکاری که می‌گوید مردم با آلودگی‌ها باید کنار بیایند/ انکار بحران‌های زیست محیطی تا کی؟البته نسخه ساختن و کنار آمدن با بحران محیط‌زیست ازجمله راه‌حل‌های متداول این سازمان است که نه‌تنها در شهر تهران بلکه درباره دیگر بحران‌های زیست محیطی به‌ویژه در بحران ریز گردها در خوزستان و اهواز از سوی ابتکار مطرح شد. در همین باب ابتکار در همایش روز جهانی آسم که اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، آب پاکی را بر روی دست مردم ریخت و گفت: «در موضوع گردوغبار هیچ مسئولی نمی‌تواند به مردم وعده دهد که این مشکل تا چند سال آینده حل می‌شود و مردم باید با مشکل گردوغبار کنار بیایند.»

تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
نظرات
گوشه‌ای از فصل دوم برنامه «خندوانه» شبکه نسیم گلچین شده و به مدت دو ساعت در بلندترین شب سال پخش می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394
نظرات

15تکنولوژی برتر نظامی که به زودی رونمایی می‌شوند+ تصاویر

اکثر تکنولوژی های برتری که در جریان زندگی امروز ما قرار دارند با اهداف نظامی طراحی و تولید شده اند و حالا 15 تکنولوژی آینده را معرفی می کنیم.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بودجه های کلانی که به مراکز تحقیقاتی نظامی اختصاص می دهند بستر مناسبی برای رشد تکتولوژی های روز دنیا فراهم می آورد.
 
یکی از مراکز تأثیر گذار در امر طراحی و ساخت پیشرفته ترین ادوات دفاعی و نظامی سازمان پروژه ‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی یا «دارپا» در آمریکا است، این مرکز نقش گسترده ای در پیشرفت های نظامی و اختراع جنگ افزارها در جهان داشته و در نظامی تر شدن دنیا سهم قابل توجهی دارد، اگرچه بسیاری از اختراعات این سازمان در حوزه های غیر نظامی نیز بکار گرفته می شود.
 
دارپا در بسیاری از تجهیزات مهم مانند GPS ٬ اینترنت و ساخت هواپیمای رادارگریز دست داشته و همواره در حال توسعه و تکمیل این تکنولوژی ها و سیستم های نظامی یا اطلاعاتی و جاسوسی خود است که باعث می شود تأثیر گسترده ای در خارج از میدان نبرد داشته باشد. در این گزارش به برخی از پروژه های مهم و فعال دارپا نگاهی انداخته و برخی از حیرت آورترین سیستم های آنها را که در حال کار روی آن هستند مورد بررسی قرار داده ایم.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای برخی مقامات آمریکایی گفت: ایران در سال های گذشته قربانی حملات جدی سایبری نظیر استاکس نت بوده ، ولی این حملات غیرقانونی را با حملات متقابل سایبری پاسخ نداده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات
ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس‌جمهور و نقش پسر رئیس‌جمهور دیگری در دعواهایش با رئیس مجلس را در این گزارش بخوانید.

حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان - فرزندان سه رئیس‌جمهور کشورمان در مقاطعی کمابیش در امور سیاسی کشور نقش داشته‎‌اند بعضی از آنها هم اصلا به عرصه سیاست وارد نشده‌اند. در این میان شاید بتوان فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سال‌های 68 تا 76 رئیس‌جمهور ایران بوده است را به عنوان سیاسی‌ترین فرزندان روسای جمهور ایران معرفی کرد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که دو دوره پیاپی از 1368 تا 1376 رئیس‌جمهور ایران شد، دارای 5 فرزند است؛ فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر که از میان آنها فائزه و مهدی سیاسی‌ترین و حاشیه‌سازترین فرزندان آیت‌الله هاشمی محسوب می‌شوند.

 

** فاطمه هاشمی و پیش‌روی تا چند قدمی زندان 

فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۳۸ متولد شد. فعالیت‌های سیاسی فاطمه هاشمی نسبت به سایر فرزندان خانواده هاشمی کمتر است، اما وی هر از گاهی و به فراخور حواشی ایجاد شده برای خانواده‌اش وارد میدان می‌شود‌. البته فاطمه هاشمی در اوایل انقلاب فعالیت بیشتری در حوزه سیاست داشت و در آن زمان حزب اعتدال را نیز تاسیس کرد.

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ در بنیاد بیماری‌های خاص آغاز کرد. در سال ۱۳۷۷، فدراسیون ورزشی بیماران خاص تاسیس و تحت نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار گرفت. وی در سال ۱۳۸۴ ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت اما با گسترش انتقادها در سال ۱۳۸۸ نسبت به خانواده‌اش از سمت خود استعفا داد و متن گلایه آمیزی منتشر کرد. جالب است وی با روی کار آمدن دولت روحانی اعلام کرد قصد ندارد دوباره به عرصه فعالیتهای دولتی بازگردد.

از ماجرای حقوق 14 میلیونی پسر رئیس جمهور تا فعالیت فیس بوکی عماد

فاطمه هاشمی در شهریور ۹۲ به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوای قضاییه و مقننه به دادسرا احضار و حدود یک ماه بعد برای وی قرار مجرمیت صادر شد. پرونده‌ وی به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال و در نهایت  موجب برگزاری دادگاه فاطمه هاشمی در دی ماه همان سال شد. خبرهای دادگاه وی برخلاف خبرهای دادگاه برادرش مهدی چندان رسانه‌ای نشد. فرزند اول آیت‌الله هاشمی در نهایت  به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد که اجرای آن به مدت دو سال معلق شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 2 آذر 1394
نظرات

سلامی هم بکنیم به جایگزین تلگرام!

 

 تلگرام پایان نیافته است اما گویا حاشیه ها دست از سر آن برنخواهند داشت، از الان گمانه ها درباره جایگزین آن داغ است...

 
تلگرام

تلگرام مهلت گرفت تا با رفع ایرادات به زندگی خود در میان فضای مجازی ایرانی ها ادامه دهد. این نرم افزار پیام رسان آمارهای زیادی از میزان مشارکت ایرانی ها را به خود اختصاص داده است حدود 12درصد از پهنای باند ایران به استفاده از این اپلیکیشن تعلق دارد، 12 الی 14 میلیون ایرانی عضو آن هستند و همچنین از کل کاربران تلگرام، 44 درصد از آن ملیت ایران است.
تلگرام موفق شد با ارائه امکانات منحصر به فرد خود نسبت به نمونه های مشابه همچون وایبر و واتس آپ، این نرم افزارها را سریع از دور خارج کرده و از رونق بیاندازد. کاری که زمانی واتس اپ و وایبر با نمونه های مشابه خود کردند البته فیلترلینگ همیشه به این روند کمک کرده است. در واقع دو عامل پیشرفت تکنولوژی و فیلترلینگ باعث شده است که قصه اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی در ایران پر فراز و فرود باشد.
متاسفانه این فراز و فرود کمتر متاثر از فعالیت های ایجابی و موثر داخلی بوده است بلکه فیلترینگ بیشترین حجم فعالیت را داشته و همیشه دم دست ترین عامل بوده است، یعنی قبل از هر گونه فعالیت و یا برنامه ریزی داخلی اولین گزینه و واکنش نسبت به تکنولوژی های رسانه ای فیلتر بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 528
موضوعات مرتبط: سرگرمی , اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات

6توصیه برای افزایش سلامت روانی کودکان

 

کودکان امانت های الهی هستند و والدین وظیفه دارند امانت دارهای خوبی باشند. در این راستا علاوه بر نیازهای جسمی کودکان باید به نیازهای روحی روانی آنها نیز توجه کنند.همیشه این تصور وجود دارد که مشکلات سلامت روحی مانند افسردگی یا اضطراب مخصوص بزرگسالان است. اما متاسفانه کودکان ما نیز از این مشکلات در امان نیستند.

 
سلامت روح و روانی کودکان

مشکل اینجا هست که کودکان به دلیل سن کم نمی توانند در خصوص مشکل خود حرف بزنند و قادر به کنترل مشکل شان نیستند. بنابراین نقش والدین و پزشک اطفال پررنگ تر می شود. والدین برای داشتن فرزندانی سالم باید علائم اختلالات روحی روانی را بشناسند تا در مواقع لازم از فرزندان خود حمایت کنند. چون هر نوع مشکل روحی روانی نیز باید مانند تمام مشکلات جسمی دیگر تحت درمان قرار بگیرد.در این مطلب چند توصیه برای افزایش سلامت روحی روانی کودکان داریم. لطفا با ما همراه باشید.

باب گفتگو با بچه ها را باز کنید

هر کودکی باید بتواند در خصوص احساسات و افکار خود صادق باشد و والدین نیز وظیفه دارند این احساسات را رسمیت بشناسند و از آنها غافل نشوند. به عقیده ی متخصصان زمانیکه کودکان در خصوص افکار و احساسات شان با شما صحبت می کنند نباید آنها را قضاوت کنید. کودکانی که به والدین خود اعتماد دارند به راحتی در خصوص شرایط روحی خود با آنها صحبت می کنند. این کار باعث می شود که احساس منفی شان آزاد شود و تکنیک های لازم را برای مقابله با این احساسات بیاموزند. برای ارتقای سلامت روحی روانی کودکان تان باب گفتگوی دو طرفه و بدون تنش را با آنها باز کنید تا بچه ها از احساسات درونی شان آزار نبینند و آنها را با شما در میان بگذارند.

اعتماد به نفس آنها را تقویت کنید

داشتن اعتماد به نفس بالا برای موفقیت در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. این احساس باید از دوران کودکی در وجود هر فرد پرورش پیدا کند. اگر فرزند شما برای شروع کارهای جدید همیشه در تردید یا هراس است یا به اندازه ی کافی مصمم به نظر نمی رسد امکان دارد که از یک اختلال در سلامتی روحی در رنج باشد.
یکی از روشها ارتقای اعتماد به نفس کودکان این است که تجربیاتی که به آنها کمک می کند تا بر ترس شکست یا قضاوت شدن غلبه می کند را در اختیار آنها بگذارید. آنها را از شکست نترسانید اما در عین حال خطرات را گوشزد کنید. به عقیده ی متخصصان داشتن تفریحاتی مانند چادر زدن در کوه، شرکت در کلاس های موسیقی یا کمک گرفتن از یک مربی خوب می تواند حال روحی بچه ها را بهبود ببخشید و سلامت روحی آنها را ارتقا بدهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
مدتی است که فضای مجازی و به خصوص نرم افزارهای تلفن همراه تبدیل به وسیله ای برای ترویج مطالب عجیب و غیر واقعی شده است.
وقتی دکتر شریعتی پس از مرگ سخن می‌‌گوید!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ فاطمه سیدی:
 
با روی کارآمدن نسل جدید تلفن‌های همراه گویا رابطه‌ها نیز از حالت سنتی خارج و سبک سوپرمدرن به خود گرفته است.این روزها اینترنت نقش پررنگی در زندگی بسیاری از افراد جامعه بازی می کند؛ فضایی که علیرغم امتیازات مثبتش گویا مجازی بودن آن عده‌ای را مجاز کرده تا دروغ  را در لباس حقیقت به دیگران عرضه کنند.
 
** وقتی پس از مرگ همچنان سخن می‌گویند
 
بسیاری از بزرگان و فرهیختگان جامعه اکنون در قید حیات نیستند با این حال روز‌ به روز برسخنان به جای مانده از این افراد افزوده می‌شود. عبارات نوظهوری که نقل محافل اجتماعی شده است و طرفداران و ارسال‌کنندگان زیادی نیز دارد. فرقی هم ندارد در چه زمینه‌ای باشد.
 
فضای مجازی را موجی از پیام‌هایی احاطه کرده است که نقل از دکتر شریعتی و حسین پناهی و... است. اما به راستی چه تعداد از این پیام‌ها از زبان خود این افراد است؟!
تعداد بازدید از این مطلب: 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در کاخ الیزه 2 ساعت بیشتر به طول نخواهد انجامید.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی وقضايی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به منظور قرائت ادامه دفاعيات توسط متهم پرونده آغاز شد.
 
بنابر اين گزارش تا کنون 5 جسله از دادگاه پرونده متهم نفتی برگزار شده که سه جلسه اول دادگاه که در تارخ 12،11 و13 مهر ماه تشکيل شدند به قرائت کيفر خواست توسط نماينده دادستان اختصاص پيدا کرد و دو جلسه بعدی دادگاه که در تاريخ 9 و10 آبان ماه برگزار شدند متهم نفتی 52 صفحه از دفاعيات 200 صفحه ای خود را قرائت کرد.
 
به گفته کوهپايه زاده وکيل مدافع متهم نفتی براساس قانون جلسه امروز نيز بايد به قرائت دفاعيات متهم اختصاص پيدا کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 248
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.











ا

تعداد بازدید از این مطلب: 292
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات

این مردهندی 39همسر دارد

چند رسانه‌ای > عکس - یک مرد 66 ساله‌ هندی 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.

به گزارش فرارو، تمام اعضای این خانواده‌ 167 نفره در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می‌کنند. ساختمانی که 100 اتاق داشته و در روستای کوهستانی در ایالت میزورام هند واقع شده است. گقتنی است این منطقه با برمه و بنگلادش مرز مشترک دارد.


زیونا چانا می‌گوید: «من در یک سال 10 بار ازدواج کردم.» همسران این مرد 66 ساله از یک خوابگاه در مجاورت اتاق خصوصی زیونا به طور اشتراکی استفاده می‌کنند. افراد محلی می‌‎گویند که او تمایل دارد همیشه هفت یا هشت زنش در کنارش باشند. پسران و همسرهایشان و تمامی فرزندانشان هم در اتاق‌های اختصاصی خود در همان ساختمان زندگی می‌کنند، اما آشپزخانه‌‎ آن‌ها مشترک است.

پرجمعیت ترین خانواده جهان + تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 262
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
 
 

 آلیستر کرولی

 آلیستر کرولی بزرگترین جادوگر قرن

آلیستر ادوارد کرولی (12 اکتبر 1875 تا 1 دسامبر 1947م.)، جستجوگر انگلیسی علوم خفیه، نویسنده ای پرکار، شاعر، اهل سرّ، ستاره شناس، آزمایش کننده ی داروهای روان گردان، لذت جو، طرفدار پر و پا قرص کوهنوردی و شطرنج، انقلاب گر در زمینه ی مسائل جنسی و منتقد اجتماعی بود. احتمالا امروزه بیش از هر چیز او را بخاطر نوشته هایش در علوم خفیه می شناسند. آثار مشهورش کتاب قانون (پایه ی فرقه ی سری ثلما و بیشتر فرقه های سری پس از آن) و جادو در تئوری و در عمل، می باشد.

 او در چندین و چند فرقه و گروه های جادوگری نقش های مهمی را ایفا کرد، از جمله فرقه های طلوع زرین، آرگنتوم استرومو اُتو. کرولی در دوران زندگی اش بسیار بدنام گشت و به او لقب “پست ترین مرد قرن” را دادند (البته ذکر این نکته به معنای تائید یا رد آن نمی باشد، چه اینکه کرولی تا آنجا که می دانم برای تمام اتهامات پاسخی دارد و مثلا برای جریان اخراج شدنش از سیسیل به جرم برگذاری مراسم شیطانی، سوء استفاده از کودکان و …، خودش می گوید که این تنها بدان علت بوده که عده ای که مراسم و کارهای او را نمی فهمیده اند پشت سرش شایعه پراکنی کرده اند و بعد با تغییر رژیم این شایعات در مسئولان جدید موثر افتاده و او را اخراج کرده اند یا در جریان اخراج شدنش از فرانسه می گوید که اخراج نشده بلکه به خاطر یک سو تفاهم مسئولان از تمدید مدت اقامتش امتناع کرده اند) .

فردی به نام آلیستر کرولی مدعی می شود در روز های هشتم، نهم و دهم آوریل سال 1904 میلادی و در شهر قاهره موجودی بر او ظاهر می شود که خود را آیواس می نامد. در آن سه روز و به هنگام ظهر آیواس بر کرولی ظاهر می شد و سخنانی را از طرف هور-پار-کرات (یکی از خدایان مصر باستان) بر او وحی می کرد که آقای کرولی این سخنان را تحت عنوان کتاب شریعت(قانون) به چاپ رساند.

 

 آیواس که توسط کرولی با زغال کشیده شده

تعداد بازدید از این مطلب: 1589
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
مناظره "آمریکا، دشمنی و نفوذ" با حضور حمید رسایی و صادق زیباکلام در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

زیباکلام: آمریکاستیزی جزء اهداف انقلاب نبوده است/ رسایی: روحانی هم به اندازه زیباکلام از برجام حمایت نکردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مناظره "آمریکا، دشمنی و نفوذ" با حضور حمید رسایی و صادق زیباکلام امروز در محل باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

در ابتدای این مناظره، مجری فهرستی از اقدامات خصومت آمیز آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 37 سال اخیر را قرائت کرد.

** رسایی: آمریکایی‌ها هرگز به دنبال پیشرفت دیگر کشورها نیستند

رسایی نماینده مردم تهران در مجلس اظهارداشت: اگر 37 سال پس از انقلاب اسلامی را مرور کنیم و اقداماتی که در طول این مدت علیه ملت ایران انجام داده‌اند، به این نتیجه خواهیم رسید که هرگز آمریکایی‌ها در رابطه‌شان با کشورهای دیگر به فکر پیشرفت آنها نبوده و به دنبال استعمار و استثمارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
اقامت پادشاه سعودی در آنتالیا 18 میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت:متقاضیان خرید خودرو با وام می توانند از 18 آبان به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،در طرح اجازه خرید اسناد تجاری ارایه شده (ازجانب شرکت خودروساز) ناشی از فروش ‌مدت‌دار خودروی تولید داخل و ماشین آلات کشاورزی (کمباین و تراکتور) یا همان وام 25 میلیون تومانی خودرو، متقاضیان بجای بانک ها باید به نمایندگی های شرکت های خودروساز داخلی مراجعه کنند.

در این طرح، بانک عامل اسناد تجاری ناشی از فروش خودرو و ماشین آلات کشاورزی را تا سقف 250 میلیون ریال و حداکثر تا 80 درصد بهای فروش هر دستگاه در قالب عقد خرید دین با نرخ 16 درصد خریداری می‌کند که منابع مورد نیاز این طرح ازجانب بانک ‌مرکزی با نرخ سالانه 14 درصد برای بانک‌های عامل تامین می‌شود.

در این شیوه متقاضیان می‌توانند از تاریخ هجدهم آبان 1394 با مراجعه مستقیم به نمایندگی‌های مجاز نسبت به خرید دستگاه مورد نظر اقدام و بخشی از بهای دستگاه را به صورت نقد و مابقی را حداکثر تا 250 میلیون ریال (که بیش از 80 درصد بهای آن نباشد) در قبال ارایه اسناد تجاری (اقساط حداکثر 84 ماه با احتساب سالانه 16 درصد به صورت چک یا سفته) به نمایندگی مجاز پرداخت کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 254
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.
حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان - در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند.
 
اما در ایران و پس از انقلاب اسلامی همسران روسای جمهور چهره‌های شناخته شده‌ای نبوده و تاکنون هیچ یک از همسر هیچکدام از روسای جمهور مسئولیتی برعهده نگرفته‌اند اما قطعا در برخی مسائل سیاسی نقش اثرگذاری ایفا کرده‌اند چرا که در هر حال، همسر رئیس جمهور بوده‌اند.
 
علیرغم همسران روسای جمهور، همسران فعالان و شخصیتهای سیاسی دیگر غیر از رئیس دستگاه اجرایی در عرصه سیاست حضور فعال‌تری داشته‌اند به صورتی که به محض انتصاب همسرشان در مسئولیت جدید، آنها نیز چرخش داشته‌اند و در کنار همسر مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند.
 
- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی


عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در زمانی که وی رئیس مجلس و همچنین رئیس‌جمهور بود، چندان در عرصه سیاست کشور فعال نبود ولی در سالهای اخیر فعالیت وی و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش افزایش پیدا کرده است.

قرار است کتاب خاطرات عفت مرعشی به عنوان "پا به پای سر" که شرح رویدادهای مختلف زندگی مشترک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مرعشی است، بزودی منتشر شود. همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب به ماجرای دستگیری خود و همسر شهید مفتح توسط ساواک قم و بازجویی‌های شبانه اشاره کرده‌ است.

چرا بانوان رئیس جمهور در صحنه سیاسی کشور نقش آفرینی ندارند؟


اولین عکسی که از عفت مرعشی به صورت رسمی منتشر شد، مربوط به سال ۱۳۶۰ است؛ یعنی زمانی که وی به همراه همسرش آیت الله هاشمی رفسنجانی که در آن زمان ریاست مجلس را بر عهده داشت، به کره شمالی رفته بودند و با کیم ایل سونگ رهبر وقت کره شمالی و پدربزرگ رهبر فعلی این کشور عکس یادگاری گرفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
كی اف سی كه نيامده رفت حالا نام شهردار پايتخت را هم به ميان آورده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 152
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
عکسی از مصاحبه محمدرضا پهلوی با شبکه خبر در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به دوران میانسالی اش است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه خبر با حضور در پشت صحنه سریال معمای شاه، با حسین نورعلی بازیگر نقش محمدرضا شاه در دوران میانسالی مصاحبه کرد.

تصویر این بازیگر با گریم شاه مخلوع پهلوی که از شبکه خبر پخش شد، در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال و توجه عموم قرار گرفته است.



مصاحبه شبکه خبر با شاه+ عکس

تعداد بازدید از این مطلب: 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر رسانه‌ها و با عینکی سیاسی ببینیم اما شاید نگاهی به ازدواج‌هایی از نوع سیاست نیز خالی از لطف نباشد.
از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزببه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با کمی تامل در ازدواج‌هایی که در بین طیف‌های جامعه اتفاق می‌افتد، متوجه می‌شویم ضرب المثل کبوتر با کبوتر، باز با باز همچنان در این امر صادق است؛ در بین هنرمندان، کارمندان و ... همچنان ازدواج‌های صنفی ادامه دار است. سیاسیون نیز از این قاعده مستثنا نیستند، ازدواج‌هایی در بین این قشر اتفاق افتاده است که به نوعی هرکدام موجب شده طرف مقابل‌شان بیشتر شناخته و به شکلی جدی تر وارد عرصه سیاسی کشور شود.
 

در برخی مواقع مرد سیاست وارد میدان شده و موجب بروز هر چه بیشتر زن شده است و گاهی اوقات این موضع بالعکس است، البته گاهی اوقات هم هر دو در یک زمان وارد گود شده‌اند، در این میان می‌توان گفت، این ازدواج‌ها شاید بیشتر می توانند نقش ائتلاف را ایفا می‌کنند تا خانواده‌ها را به یکدیگر پیوند دهند چراکه دغدغه ها و مشغله هایی فراتر از قبل را برای طرفین ایجاد می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
نظرات

ابلیسک و توطئه آل سعود

بسم الله الرحمن الرحیم

به خاطر بیاور هنگامى را که به قومش گفت: آیا تقوا پیشه نمى‏کنید؟!آیا بت (بعل‏) را مى‏خوانید و بهترین آفریدگارها را رها مى‏سازید؟!خدایى که پروردگار شما و پروردگار نیاکان شماست!

 

اُبلیسک

به معنای سوزن یا ستون نوک‌تیز. ستون سنگی با نوک هرمی است. این بنا نماد زایندگی و باروری در مصر باستان بوده که آنها را در ورودی‌های مقابر مصر باستان برپا می کرده اند و در معماری مصر باستان، آشور، آکسومی اتیوپی، روم باستان و بیزانس (روم شرقی) به کار رفته است. در دوران نوین نیز این بنا در شماری از میدان‌های اصلی اروپا و آمریکا وجود دارد این بنا نزد فراماسون ها مقدس به شمار می رود.در حالی که مسلمانان آن را نحس می دانند.به طوری که یکی از اعمال حج سنگ زدن به این بناست که رمی جمرات نامیده می شود. اُبلیسک اصلی در شهرواشنگتن است که روبه روی مقبره یادبود آبراهام لینکلن (Abraham Lincoln) قرار دارد. در پایین این بنا تعداد زیادی پرچم وجود دارد که مربوط به کشور های مختلف جهان می شود

تعداد بازدید از این مطلب: 3971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
نظرات
 
 از زمان تکمیل ساختمان پارلمان اروپا در ۱۴ دسامبر ۱۹۹۹ ٬ سبک معماری این سازه موجب تعجب بسیاری گردید و سوالاتی را در این زمینه بوجود آورد. برج اصلی که ساختمان “لوییس وایس” نام دارد٬ دارای نمایی ویژه و مدرن است .اما چرا این ساختمان نیمه کاره به نظر می رسد...؟


[تصویر: untitlgkg.jpg][تصویر: jkii.jpg]

 به نظر شما آیا این مبدا الهام بخش خوبی برای یک “سازمان دموکراتیک” به شمار می رود...؟

 

به ادامه ی مطلب بروید

 

(چکیده ی متن با رنگ نارنجی مشخص شده است)

از زمان تکمیل ساختمان پارلمان اروپا در ۱۴ دسامبر ۱۹۹۹ ٬ سبک معماری این سازه موجب تعجب بسیاری گردید و سوالاتی را در این زمینه بوجود آورد. برج اصلی که ساختمان “لوییس وایس” نام دارد٬ دارای نمایی ویژه و مدرن است .اما چرا این ساختمان نیمه کاره به نظر می رسد؟
[تصویر: untitlgkg.jpg]
مدافعان اظهار می کنند که این موضوع “ماهیت ناتمام اروپا” را منعکس می کند . با این وجود برخی تحقیقات حاکی از نمادگرایی تاریک و عمیق بکار رفته در این ساختمان است. با افشای منشا حقیقی تفکری که در پس ساختمان لوییس وایس قرار دارد ٬ باورهای سری و رمز گونه ی برگزیدگان ذی نفوذ در طبقه ی حاکم ٬ جاه طلبی های شیطانی آنها و تفسیر ویژه ای که از متون کهن کتاب مقدس ارائه می دهند ٬ بیشتر نمایان می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 282
موضوعات مرتبط: اجتماعی , تاریخی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
نظرات
گفته می شود عده زیادی از مردم اردبیل و عنبران این جسم فضایی را در آسمان شهر دیده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درپی انتشار عکسی در فضای مجازی با محتوای دیده شدن یک بشقاب پرنده در آسمان شهر اردبیل یک شایعه دیگر به پرونده شایعات فضای مجازی افزوده شد.

 
بشقاب پرنده فضایی وارد آسمان اردبیل شد+عکس
 
طی تماسی با روابط عمومی استانداری استان اردبیل؛ اعلام شد که این عکس تصویر سازی بوده و مشاهده هر نوع جسم خارجی در آسمان این شهر تکذیب شد.
 
 
گفتنی است ؛ حدود یک سال و نیم پش نیز چنین موردی برای  آسمان  شهر ارومیه هم گزارش شده بود.
 
ابتدا تصور شد این شی‌ء هواپیماست به همین دلیل عده زیادی از مردم به سمت محل سقوط در حوالی روستای انگنه در جاده ارومیه- سلماس حرکت کردند حتی اهالی سلماس نیز سعی کردند خودشان را به آنجا برسانند. در این میان پلیس و نیروهای امدادی نیز در محل حضور یافتند اما مشخص شد هیچ هواپیمایی سقوط نکرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
موضوعات مرتبط: سرگرمی , حوادث , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
نظرات
در این خبر تصاویری از تیم حفاظتی اوباما را آماده کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا، بارک اوباما به همراه تیم حفاظتی اش در مکان های مختلف منتشر شده است.

 
باراک حسین اوباما عضو حزب دمکرات ایالات متحدهٔ آمریکا، سناتور جوان ایالت ایلینوی، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از ژانویهٔ ۲۰۰۹ تا کنون به مدت دو دورهٔ ۴ساله و به‌عنوان چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا انتخاب شده است.
 
دیدن تشریفات و دیسیپلین تیم حفاظتی وی خالی از لطف نیست.
 
تیم حفاظتی اوباما +تصاویر
 
 
تیم حفاظتی اوباما +تصاویر
تعداد بازدید از این مطلب: 296
موضوعات مرتبط: اجتماعی , سرگرمی , حوادث , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نظرات
وزیر خارجه عربستان در رقابت با سایر وزیران خارجه شرکت کننده در مذاکرات سوریه 2 در وین ناچار به نشست در انتهای میز مذاکرات شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
نظرات
وکیل متهم نفتی در گفت‌وگوی تفضیلی با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مباحثی متفاوت از جمله دستمزدش،‌ مدیریت اموال بابک زنجانی از داخل زندان و نقش خواهر متهم در این پرونده صحبت کرد.

این روزها همه جا سخن از پرونده‌های بزرگ و حساس بابک زنجانی مرد اول اختلاس نفتی است، پرونده‌ای که به گفته‌ی وکیل آن بسیار حجیم بوده و بررسی آن به زمان زیادی نیاز دارد.

این پرونده از لحاظ قانونی محدودیت‌هایی را برای طرفین دعوا تعریف کرده و این محذوریت‌‌ها و محدودیت‌ها باعث شده تا اطلاعات این پرونده به شیوه‌ی قطره چکانی به بیرون درز کرده و رسانه‌ها را برای بازخوانی این پرونده و دستیابی به اطلاعات آن دچار مشکل ساخته است که باشگاه خبرنگاران جوان طی مصاحبه‌ای با وکیل متهم بزرگ نفتی جزییاتی جدید را از این پرونده فاش کرد.

چی شد که بابک زنجانی گرفتار شد؟

وکیل متهم نفتی: زمانی که کشور با تحریم‌های غیرقانونی دول غربی روبه‌رو شد در واقع در برخی زمینه‌ها از جمله در زمینه فروش نفت دچار مشکلات جدی شد، به این معنی که دیگر قدرت صادرات نفت را به غیر از برخی از کشورهای محدود و معدود، به سایر کشورها نداشتیم و حتی دیگر در این شرایط قدرت انتقال پول را هم نداشتیم.عدم قدرت انتقال پول به این دلیل بود که تمام سیستم‌های بانکی و سوئیفت های بانکی مسدود شده و کشور از لحاظ پولی و بانکی دچار یک سری تحریم‌های اساسی شده بود.

- در این شرایط تحریم حتی برای نقل و انتقال نفت به سایر کشورها نیز دچار مشکل شده تا حدی که دیگر هیچ شرکت بیمه معتبری کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ما را بیمه نمی‌کردند و این‌ها همگی جزو محدودیت‌های آن زمان است .

مدت زمان همکاری بابک زنجانی با شرکت نفت از خرداد سال 92 تا دی ماه همان سال بوده است. یعنی چیزی حدود 6 تا 7 ماه این همکاری صورت گرفته است که طی آن تمامی اموال و دارایی‌های ایشان و به خصوص آنچه که امروز در داخل ایران وجود دارد همگی مربوط به قبل از همکاری وی با شرکت نفت بوده است.

آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده

تعداد بازدید از این مطلب: 261
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
نظرات
یکی از بستگان چکامه چمن ماه در پی انتشار عکس های بی حجابی این بازیگر واکنش نشان داد.
واکنش بستگان چکامه چمن ماه به خبر کشف حجابش
یکی از بستگان چکامه چمن ماه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در واکنش به عکس های منتشر شده از این بازیگر گفت: چمن ماه در حال حاضر ایران نیست و اگر عکس یا مطلبی هم از وی منتشر شده مال خود این بازیگر است.
 
چندی پیش نیز خبر دیگری  مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.
تعداد بازدید از این مطلب: 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات

مراقبت از کبد با چغندر

چغندر بیش از یک سبزی ساده است. چغندر با آن رنگ زیبایش سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که برای بدن لازم و ضروری هستند.

 
چغندر

چغندر؛ این سبزی پرخاصیت سرشار از فیبر و پروتئین، انرژی زا و درمانگر بوده و برای ارتقای سلامت بدن و بهبود برخی از مشکلات مانند مشکلات کبدی مؤثر است. در این مطلب شما را با تأثیر مثبت چغندر در سلامت کبد بیشتر آشنا می کنیم.

چغندر همیار کبد

فصل وفور چغندر در راه است. بدون شک چغندر شما را نیز یاد لبوی قرمز شب یلدا می اندازد. اما تا آن زمان صبر نکنید. همین که چشمتان به این سبزی پرخاصیت افتاد آن را خریداری کرده و به منزل ببرید. بخصوص اگر اهل ورزش هستید و از مشکلات کبدی رنج می برید. این سبزی علاوه بر این که برای ورزشکاران بسیار مفید است تأثیر زیادی در حل مشکلات کبدی دارد. متأسفانه این روزها به دلیل سبک زندگی نادرست و بی تحرکی و غیره کبد همه ی ما در معرض آسیب است. بنابراین لازم است که بیش از پیش به فکر سلامت این اندام پرتلاش باشیم.

چغندر: گنجینه ای طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان

تعداد بازدید از این مطلب: 606
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , پزشکی و سلامت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
از تا 5 گوشی میان رده که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی دارند دوری کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،این روزها بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی میان‌رده هستند. در این بین نیز کمپانی‌های بسیاری نیاز کاربران را می‌شناسند و محصولات خوبی را برای این بخش از بازار که طرفداران بسیاری دارد، عرضه می‌کنند.
 
این گوشی ها را هرگز نخرید !
 
با این حال برخی از اسمارت فون‌های میان‌رده از ارزش خرید پایینی برخوردار هستند و به همین سبب، امروز قصد داریم تا 5 میان‌رده را که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی دارند، به شما معرفی کنیم تا از آن‌ها دوری کنید. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
طبق نمودار سایت detector تلگرام ساعاتی است که دچار اختلال شده و نمودار رو به بالا میرود.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسانهای ارتباطی است، که از ساعتی قبل کاربران به سختی دسترسی به آن دارند، 
گفتنی است اختلال این شبکه ارتباطی در سایر نقاط جهان نیز مشاهده شده و تلگرام ساعتی قبل از اختلال خبر از برروز رسانی نسخه دستکتاپی نرم ازار خود داده است.
همچنین سایت دتکتور را که بررسی کردیم نشان داد این مشکل برای کل کاربرانش در سراسر دنیا اتفاق افتاده است و در ساعت گذشته کمی وضعیت بهترب یافته است.
اما با این حال براساس گزارش های رسیده، تلگرام چندین ساعت است که فیلتر شده است.

و طبق اخبار غیر رسمی دیده شده بنیانگذار تلگرام نیز در توییتر این خبر را تایید کرده است.

پاول دوروف، در صفحه ی خود در توییتر گفت که ایران تلگرام را فیلتر کرده است.

مسئولان وزارت ارتباطات هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 مهر 94 به مسائل روز ورزش به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیتر نیم صفحه نخست  روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 مهر 94 به مسائل روز ورزش به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

از تعبیر خواب هانی تا توپخانه استقلال


از تعبیر خواب هانی تا توپخانه استقلال

تعداد بازدید از این مطلب: 358
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
نظرات
داعش یک جوان سوری را در حاشیه شرقی استان حمص به طرز فجیعی اعدام کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
نظرات
زن جوان زمانیکه دید شوهرش قصد دارد او را طلاق دهد در دادگاه التماس کرد تا شاید مانع تصمیم شوهرش شود.

التماس های زن جوان برای جدا نشدن از شوهرشبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند.

زن جوان به قاضی گفت: آقای قاضی من و شوهرم زندگی خیلی خوبی داشتیم. همیشه به شوهرم محبت می کردم و او هم به اندازه کافی مهربان بود و همیشه به من لطف داشت. اما به طور ناگهانی رفتارش عوض شد. او نسبت به من سرد شد و دیگر مرا به اندازه روزهای اول دوست نداشت. حالا هم فهمیده ام می خواهد با زن دیگری ازدواج کند. ولی من حاضرم جانم را هم بدهم اما از شوهرم جدا نشوم.

تعداد بازدید از این مطلب: 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات

7میوه برای محکم کردن پوست

میوه ها برای تقویت و محکم کردن پوست مفید بوده و از شلی و افتادگی آن جلوگیری می‌ کنند. 

 
پرتقال

احتمالاً تصور می کنید که داشتن پوستی قوی و محکم فقط در سایه ی استفاده از کرم ‌های گرانقیمت و صرف هزینه های بالا امکان پذیر است. اما ما به شما می گوییم که با روش ‌های بهتری می‌ توانید به این هدف برسید. البته که نمی شود با صرف خوردن میوه انتظار معجزه داشت. باید رژیم غذایی سالمی دنبال کنید و مصرف مواد غذایی حاوی کلاژن و مواد مغذی مورد نیاز را در الویت قرار دهید. برای مقابله با شلی پوست لازم است ابتدا به تغذیه تان اهمیت بدهید و در گام بعدی به سراغ کرم ‌های مناسب بروید. در این مطلب شما را با بهترین میوه های تقویت و محکم کننده ی پوست بیشتر آشنا می کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 622
موضوعات مرتبط: سرگرمی , پزشکی و سلامت , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات
پژو پارس سال در بازار به قیمت 33 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت خودروهای داخلی در بازار و کارخانه به شرح زیر است:
 

خودرو

قیمت بازار

قیمت کارخانه

سمند SE

27 میلیون و 200 هزار تومان

27 میلیون و 438 هزار تومان

سمند LX

29 میلیون تومان

30 میلیون و 133 هزار تومان

پژو GLX 405

27 میلیون و 500 هزار تومان

28 میلیون و 881 هزار تومان

پژو پارس سال

33 میلیون و 500 هزار تومان

35 میلیون و 327 هزار تومان

پژو پارس LX

36 میلیون و 100 هزار تومان

37 میلیون و 311 هزار تومان

پژو 206 تیپ 5

33 میلیون تومان

34 میلیون و 452 هزار تومان

رانا LX

30 میلیون و 900 هزار تومان

33 میلیون و 232 هزار تومان

رنو تندر E2 دو ایربگ

36 میلیون و 900 هزار تومان

37 میلیون و 291 هزار تومان

سوزوکی ویتارا اتومات کلاس 5

122 میلیون تومان

129 میلیون تومان

سایپا SE 111

19 میلیون و 700 هزار تومان

20 میلیون و 140 هزار تومان

سایپا SE 132

19 میلیون و 500 هزار تومان

19 میلیون و 800 هزار تومان

تیبا SX یورو 4

24 میلیون و 500 هزار تومان

24 میلیون و 610 هزار تومان

تیبا 2 هاچ بک SX

25 میلیون و 900 هزار تومان

27 میلیون و 170 هزار تومان

کیا سراتو 2000- اتوماتیک

82 میلیون و 500 هزار تومان

90 میلیون و 790 هزار تومان

لیفان X60

54 میلیون و 200 هزار تومان

61 میلیون و 100 هزار تومان

جک J5

47 میلیون و 500 هزار تومان

49 میلیون و 200 هزار تومان

مزدا 3 تیپ 3 صندوقدار

105 میلیون تومان

-

MVM 110 چهار سیلندر

19 میلیون و 500 هزار تومان

22 میلیون و 410 هزار تومان

MVM 550 اتوماتیک

54 میلیون و 300 هزار تومان

57 میلیون و 560 هزار تومان

تعداد بازدید از این مطلب: 242
موضوعات مرتبط: اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
آنها بدلیل مشکلات مالی علی‌رغم تحصیلات بالا به این شغل روی می‌آورند.
دختران لیسانس دستفروشبه گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ مریم معصومی :
 
امروزه به علت شلوغی و دوری مسیرها بیشتر ما مجبور هستیم برای صرفه‌جویی در وقت از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو استفاده کنیم.
 
وقتی که قطار وارد ایستگاه می‌شود تنها به این فکر هستیم که صندلی‌ خالی برای نشستن پیدا می‌شود یا نه؟ دست فروشانی نظر همه را به سمت خود جلب می‌کنند که برای امرار معاش خود دست از فعالیت برنمی‌دارند.
 
* بازار دست‌فروشان
 
پیش از این تصور می‌شد دست‌فروشان کنار خیابان که به دلیل مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری و کسب درآمد خود در گوشه‌ خیابان به امرار معاش می‌پرداختند و در حال حاضر، تعداد زیادی از زنان در مترو به دلیل مشکلات مالی، خانوادگی و کمبود امکانات روی به این شغل آوردند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
در این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند.

در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزء بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

تعداد بازدید از این مطلب: 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
نظرات
حداد عادل با حضور در «خندوانه» در پاسخ به اینکه از او پرسیدند شما چکاره‌اید؟ عنوان کرد: پدربزرگ نوه‌های مقام معظم رهبری هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 50 زوج جوان از شهر قم به مناسبت روز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) شب گذشته به بهانه ازدواج آسان میهمان «خندوانه» بودند و جوان نیز در همین راستا شادی برنامه را به همه آدم‌هایی که در یکسری از هزینه‌ها بلدند صرفه‌جویی کنند و زندگی را جوری می‌گذرانند که دلچسب خود و بقیه نیز می‌‎شود، تقدیم کرد.

*نیما ازدواج می‌کند!
پس از این، نیما با دسته گل و کارتی وارد شد و اظهار داشت که ازدواج کرده، البته فعلا تنها تا مرحله خواستگاری پیش رفته ولی تا پاتختی را برگزار کنند، عروس هم حاضر می شود!

وقتی جدال رامبد با نیما بر سر سکه پاتختی تمام شد، و قسمتی از گزارش اسکی رو چمن هم پخش گردید،جوان در مورد دنیای واژه‌ها و لغات عجیب و غریب آن صحبت کرد،واژه‌هایی که می‌توانند یک جهان را آباد کنند یا باعث سوختن دنیای دیگری شوند.

*تقدیر حداد عادل از خندوانه
با این مقدمه حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی وارد شد؛ وی ابتدا پیش از نشستنش، به خواسته رامبد مسابقه پرتاب حلقه را انجام داد و برنده شد؛ همچنین او حاضران را با چشمان بسته به بارگاه ملکوتی امام (ع) در نجف برد.

تعداد بازدید از این مطلب: 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
القدس العربی نوشت: درحالیکه اروپائی‌ها به پناهندگان سوری پناه می‌دهند عرب‌ها به دنبال آن هستند تا دختران کم سن و سال آنها را در ازای کمکی ناچیز برای ازدواج با خود ببرند.
سرانجامی شوم و تاریک در انتظار دختران پناهجو
روزنامه القدس العربی در شماره امروز خود در اینترنت نوشت: درحالیکه اروپائی‌ها به پناهندگان سوری پناه می‌دهند عرب‌ها به دنبال سوا کردن دختران آنها برای ازدواج هستند. از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون اروپا شاهد چنین موجی از پناهندگان که اکنون به راه افتاده نبوده است. 
 
به راه افتادن چنین موجی از پناهندگان سوالاتی را درخصوص ویژگی‌های سیاسی و اجتماعی و دینی و اخلاقی به وجود آورده‌است که شایسته بررسی است. باید اصول و شعارهایی را که بسیاری همواره در جهان عرب سر می داده اند و اکنون بزرگترین مهاجر فرست در جهان هستند مورد بررسی قرار داد.
 
این روزنامه در ادامه به برخی موارد رفتار نژاد پرستانه علیه پناهندگان اشاره کرد و افزود نباید فراموش کرد که انتشار تصاویر پیکر بی جان "آیلان کردی" کودک سوری در ساحل ترکیه در مواضع کشورهای اروپائی تحول روی داد و فرانسه و انگلیس ضمن موافقت با پذیرش شماری از پناهندگان اعلام کردند که در جنگ با داعش نیز مشارکت خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تنها دو صفحه اینستاگرامی وجود دارد که احتمال بیشتری دارد که از سوی خود سردار سلیمانی مدیریت شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
برخی نباید انتظار داشته باشند که شورای نگهبان زیر پای افرادی که در بزنگاه‌ها کیان نظام اسلامی را هدف قرار دادند، فرش قرمز پهن کند.
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گذر از صافی شورای نگهبان دغدغه‌ای است که امروز ذهن بسیاری از اصلاح‌طلبان به‌ویژه رادیکال‌های این جریان  را به خود مشغول کرده است. رفرمیسم‌های ایران در حالی خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس آماده می‌کنند که عبور برخی چهره‌های ایشان از فیلتر نهاد نظارتی با اما و اگرهای جدی رو‌به‌رو است. 
 
جریان اصلاحات به دلیل کارنامه نه‌چندان‌قابل دفاع سیاست‌ورزی خود در سالیان اخیر، به احراز صلاحیت تنی چند از مهره‌های نشان‌دار خود توسط شورای نگهبان ، مشکوک است.
 
اما راهبرد چیست؟ اصلاح‌طلبان چند راهبرد را برای برون‌رفت از این تشکیک، دنبال می‌کنند.
 
راهبرد اول/ گفتگو با شورای نگهبان
 
بعد از حوادث سال 88، بخش اعظمی از متبوعین اصلاح‌طلب، میان خود و نهادهای حاکمیتی خط جدایی کشیدند تا حدی که انتخابات مجلس نهم با قهر خودخواسته ایشان با صندوق‌های رأی برگزار شد. اما امروز بعد از گذشت 6 سال از آن رویدادها، به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان، ادامه حیات سیاسی خود را در گرو گفتگو با حاکمیت می‌دانند. دیدار "محسن رهامی" رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با "آیت‌الله محمد یزدی" و "آیت‌الله مومن" از فقهای شورای نگهبان و همچنین دیدارهای اخیر "محمدرضا عارف" رئیس بنیاد امید ایرانیان با برخی اعضای نهاد نظارتی در راستای همین سیاست بوده است. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
نرخ دلار در بازار تهران در حالی با نرخ 3435 تومانی اعلام شد که سکه طرح قدیم و جدید با کاهش هزار تومانی به فروش رسید.

افزایش نرخ دلار/ سکه طرح قدیم 918 هزار تومانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز 17 شهریور 94 سکه طرح قدیم با افزایش 3 هزار تومان به نرخ 918 هزار تومان و طرح جدید نیز به نرخ 918 هزار تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته 3 هزار تومان کاهش داشت.
 
اما هر قطعه نیم و ربع سکه با افزایشی اندک با نرخ 470 و 260 هزار تومان در بازار معامله شدند.  
 
هر قطعه سکه یک گرمی نیز بر بهای 171 هزار تومان به فروش رسید.  
 
همچنین، امروز بازار ارز نیز به گونه‌ای است که دلار با بهای 3435 تومان به فروش رسید، یورو نیز با بهای 3855 تومان و پوند انگلیس با قیمت 5265 تومان به فروش می‌رسند.  
 
درهم امارات نیز با نرخ 939 تومان در بازار معامله شد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 246
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
در باشگاه ضرب‌المثل امروز حکایت کوتاهی را از ضرب‌المثل «سبیلش آویزان شد» می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش قابل توجهی از ادبیات هر ملتی را ادبیات عامیانه تشکیل می‌دهد. ادبیات عامیانه از گستردگی زیادی برخوردار است. ترانه‌ها، لالایی‌ها، امثال و حکم، کنایات عامیانه، چیستان‌ها، اشعار عامیانه و نمونه‌هایی از این دست از جلوه‌های ادب و فرهنگ عامیانه به شمار می‌روند.
 
در کتاب‌های امثال فارسی مرز مشخصی بین امثال و مثل نما‌ها مانند حکم، کنایات، زبانزدها، تکیه‌کلام‌ها و اندرزها در نظر گرفته نشده و همه آن‌ها را تحت عنوان امثال و حکم جمع‌آوری کرده‌اند.
 
با این وصف در باشگاه ضرب‌المثل امروز به نقل حکایت کوتاهی از ضرب‌المثل «سبیلش آویزان شد» می‌پردازیم. 
 
*********************************
 
ضرب‌المثل «سبیلش آویزان شد» را معمولاً زمانی به کار می‌برند که بخواهند اشاره‌ای کنند به پکری و ناراحتی فردی. به عبارتی این مثل را بیشتر زمانی به کار می‌برند که فردی دچار سرخوردگی شده باشد و به او توجه سابق نشود.
 
در دوران صفویه پادشاهان همواره سبیل‌های پر و پیمانی داشتند و بنا‌گوش‌ در رفته. از همین رو بود بسیاری از حاکمان و درباریان سعی می‌کردند تا سبیل‌های خود را به شکل پادشاهان خود دربیاورند تا به این بهانه مورد تمجید و توجه آن‌ها باشند.
 
تا اوایل سلطنت صفویه ریش بلند هم مورد توجه بود اما شاه‌عباس که آمد، آن را «جاروی خانه» خواند و دیگر نگذاشت فردی ریش بلند بگذارد. اما همچنان بر داشتن سبیل پهن و بناگوش در رفته تاکید داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
گویا بازار خودرو کشور به حدی در رکود فرو رفته که خودروسازان داخلی نیز مجبور به کاستن از قیمت محصولات خود شده اند.
تخفیف 22 میلیون تومانی سایپابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس خودرو، همین چندی پیش بود که برخی خودروسازان چینی تخفیف هایی گزاف (تا مرز 26 میلیون تومان) را برای محصولات خود در نظر گرفتند و حالا از سایپا نیز خبر می رسد این شرکت برای یکی از محصولات چینی خود تخفیفی بزرگ را لحاظ کرده است.
 
بر این اساس،خودرو چینی "اس 300" یا همان "آریو" که پیش تر قیمتی بیش از 76 میلیون تومان در نمایندگی های سایپا داشت، حالا با 22 میلیون تومان تخفیف و کاهش قیمت مواجه شده و هم اکنون با قیمتی حدود 54 میلیون و 500 هزار تومان قابل خرید است.
 
هرچند یکی از دلایل این افت قیمت شدید ، داخلی سازی آریو است، اما سایپایی ها نیز با توجه به رکود بازار به خصوص در بخش خودروهای چینی، برای این محصول خود تخفیف لحاظ کرده اند.
 
 بنا بر این گزارش ،قطعا اگر آریو با همان قیمت قبلی فروش مناسبی داشت، سایپا اقدام به کاستن از قیمت آن نمی کرد و با این استدلال که این خودرو مونتاژی چینی در بازار جا افتاده، آن را همچنان بیش از 76 میلیون تومان یا در نهایت کمی کمتر، عرضه می کرد.
 
آریو محصولی از شرکت زوته چین است که در سایت ساوه سایپا مونتاژ می شود و تا پیش از این یکی از گران ترین چینی های بازار خودرو کشور به حساب می آمد. باید منتظر ماند و دید کاهش 22 میلیون تومانی قیمت آریو می تواند بازارش را از رکود نجات دهد، یا سایپایی ها مجبور به در نظر گرفتن تخفیفی دیگر برای این خودرو و یا کاهش تیراژ و  حتی قطع تولید آن خواهند شد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: اقتصادی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
یک دختر ایزدی مشاهدات خود را از جنایات سرکرده گروهک تروریستی داعش تشریح کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
سعید عبدولی و قاسم رضایی به دیدار رده بندی و فینال اوزان 75 و 98 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در لاس وگاس آمریکا رسیدند و سهیمه المپیک 2016 برزیل را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های دور مقدماتی روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی در سالن اورلانز آره‌نا شهر لاس وگاس آمریکا به پایان رسید که سعید عبدولی فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل خاشین بکوف از ازبکستان در کمتر از سه دقیقه با اجرای باراندازهای بی نقص با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.، وی در دور سوم پاسکال ایسلی نفر پنجم بازی های اروپایی از آلمان را در کمتر از پنج دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.عبدولی در این دیدار مقابل زورابی داتوناشویلی از گرجستان دارنده مدال نقره اروپا و نفر پنجم جهان در سال 2014  در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و علاوه صعود به مرحله نیمه نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد.وی در این مرحله مقابل مارک مادسن کشتی گیر کهنه کار دانمارکی و دارنده مدال نقره جهان و نفر پنجم المپیک در کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 و به دلیل یک اخطار بازنده شد. البته داوری این مسابقه بسیار ضعیف بود و عبدولی چیزی از حریف دانمارکی کم نداشت.در حالیکه نماینده ایران بارها با حمله‌های خود در این مبارزه پرکارتر از حریف نشان داد اما داوران هیچ اخطاری به کشتی‌گیر دانمارکی ندادند تا نماینده ایران بازنده میدان شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 339
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
برنامه این هفته نود از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه این هفته نود از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی هند در چهار چوب رقابت های مقدماتی جام جهانی اختصاص یافته بود.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

خلاصه و پیش نمایشی از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید، پخش شد.

امشب مجید جلالی همراه با سردار کمالی و سردار باران چشمه در انتها به برنامه اضافه شده و بحث ویژه برنامه درباره وضعیت بازیکنان سرباز را انجام خواهند داد.

الهه احمدی امروز موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات تیراندازی جهانی مونیخ رسیده و به المپیک صعود کند که این موفقیت تبریک گفته شد.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود