آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 813
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 823
بازدید ماه : 4798
بازدید سال : 10198
بازدید کلی : 150507

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پژاک سایر گروه‌های تروریستی اصلا در حدی نیستند که برای ایران تهدیدی باشند.

آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید خارجیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره تهدیدهای گروهک‌ تروریستی پژاک در مرزهای شمال غربی کشور گفت: نیروی زمینی این امر را قبول ندارد که این موارد تهدیدی برای کشور باشد و برخی از این اخبار در حد شایعه و بزهکاری‌های مرزی است. و هیچ‌گونه تهدیدی برای امنیت مرزهای کشور ما نیست. چرا که آنها در سطحی نیستند که بتوانند امنیت ما را تهدید کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: به دلیل درگیری گروهک پژاک با دولت ترکیه و حضور در کردستان عراق ممکن است در بخش بسیار جزئی از مرزهای ما هم درگیری‌هایی با برخی از پاسگاه‌های مرزی ما به وجود بیاید که قابل طرح به عنوان موضوع امنیتی نیست.

امیر حیدری با اشاره به میزان آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی گفت: ما بارها گفته‌ایم ارتش آماده و همیشه مهیاست که هرگونه خطر و تهدیدی را در نطفه خفه کند و امروز هم با سرمایه‌گذاری در نهضت خودکفایی نظامی و روی پای خود ایستادن در تمام بخش‌ها مخصوصا در نیروی زمینی این امر صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی دیگری از خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر رزمایش‌های عادی نیروی زمینی گفت: رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش از نیمه دوم مهر آغاز می‌شود و در پایان هر مرحله از رزمایش آموزش‌های سالیانه یگانی را طی می‌کنیم. اولین رزمایش در مناطق غرب کشور صورت خواهد گرفت.


تعداد بازدید از این مطلب: 268
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود