آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 948
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 958
بازدید ماه : 4933
بازدید سال : 10333
بازدید کلی : 150642

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
نظرات
موشک"صرخه یمن"دارای یک چاشنی در جلو و یک چاشنی در انتها است که قابلیت کنترل و انفجار از راه دور را به آن می‌دهد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از یک سال از اعلام جنگ و حملات ائتلاف ۹ کشور عربی به سرکردگی عربستان سعودی به کشور یمن می‌گذرد و ارتش و کمیته مردمی یمن در سه ماهه نخست آغاز نبرد برای اینکه در برابر سوء تبلیغات سعودی‌ها ایستادگی کند و به جهان اسلام ثابت کند که به هیچ وجه قصد تخریب اماکن مقدسه را ندارد بر پایه خط مشی "صبر و سکوت” در مقابل حملات ناجوانمردانه و بی وقفه رژیم سعودی رفتار نجیبانه‌ای از خود نشان دادند.

 
موشک صرخه یمن؛ مهمان جدید آسمان عربستان + تصاویر
 
 ارتش عربستان در مقابل این رفتار نجیبانه به بهانه بازگرداندن "عبد ربه منصور هادی"، رئیس‌جمهور مستعفی و متواری یمن، حملات خود را آغاز کرده و با توجه به آگاهی‌ای که از ضعف پدافندی و نبود سامانه‌های موشکی زمین به هوای کارآمد در یمن داشت، برای تحت فشار قرار دادن انقلابیون یمنی، با استفاده از "جنگنده‌های اف ۱۵ " حملات خود را تشدید کرده و بسیاری از مناطق شهری، تاسیسات، مراکز اقتصادی، نظامی و غیرنظامی این کشور را بمباران کرد.
 
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از مدتی برای پاسخگویی به حملات گسترده عربستان خط مشی خود را تغییر داده و استراتژی توازن وحشت را با استفاده از توان راکتی و موشکی به اجرا گذاشتند که برای نمونه می‌توان به راکت‌های کوتاه‌برد «النجم الثاقب ۱و۲» با برد بیش از ۷۰ کیلومتر، همچنین "راکت‌های زلزال" که از ۱۵۰ کیلومتر تا ۳۵۰ کیلومتر برد دارد و موشک‌های "صرخه" و "قاهر" اشاره کرد. 
 
موشک صرخه یمن؛ مهمان جدید آسمان عربستان + تصاویر
 
در این استراتژی ارتش نیروهای مردمی یمن به هر میزانی که تعدد و عمق حملات هوایی عربستان شدت می‌گیرد، نوع پیشرفته‌تری از موشک‌های بالستیک را رونمایی کرده و به طرف پایگاه‌های و مراکز کنترل و فرماندهی  این کشور پرتاب می‌کند.
 
حدود 2 ماه پیش بود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارديگر قدرت خود را به رخ سعودي‌ها كشيد و سامانه موشکی جدید ساخت این کشور موسوم به "صرخه 3 " را رونمایی کردند.  موشک جدید "صرخه-3 " در دویست و شصت و دومین روز تجاوز به یمن رونمایی شد. گزارشگر المسیره در این زمینه اظهار داشت: رژیم سعودی و جهانیان دریافتند یمنی که از همه طرف به محاصره  در آمده، محاصره اش را به گونه ای که به فکر آنها نیز خطور نمی کند شکسته است.


تعداد بازدید از این مطلب: 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود